بیمه ایران در نخستین دوره برگزاری کنفرانس تبلیغات دیجیتالی و نظرسنجی موفق به دریافت "نشان سرآمدی دیجیتال" از این کنفرانس شد.
این نشان در مرکز همایشهای بینالمللی برج میلاد به مسئولان بیمه ایران اهدا شد. کمیته علمی این کنفرانس در ارزیابی و انتخاب شرکتهای برتر معیارهای اصلی وضعیت وبسایت شرکت، فعالیت در شبکههای اجتماعی، تبلیغات و اطلاعرسانی دیجیتالی، تولید و انتشار محتوای آنلاین و فروش و ارایه خدمات آنلاین را مورد سنجش قراردادهاند.
همچنین این کمیته به منظور بهرهمندی از نظرات مخاطبان درخصوص فعالیتهای سازمانهای شرکتکننده و ضریب نفوذ آن درجامعه و میزان اثرگذاری و سایر مزایای استفاده از خدمات الکترونیک و آنلاین سازمانها نظرسنجی کرده است.
نخستین کنفرانس تخصصی تبلیغات دیجیتالی با تاکید بر توسعه دانش علمی و کاربردی در زمینه توسعه استراتژی دیجیتال و بهرهگیری از کمپینهای دیجیتالی برگزار شد.
درحاشیه کنفرانس نظرسنجی اعطای «نشان سرآمدی دیجیتال» که با تمرکز بر ارزیابی و انتخاب شرکتهای سرآمد در زمینه توسعه استراتژی و بهرهگیری از ابزارهای دیجیتال در گروههای مختلف کالا وخدمات برگزار شد بیش از یکهزار نفر از مدیران ارشد و بازاریابی و تبلیغات، فرصتهای ارزشمندی را برای شرکتهای بزرگ و سازمانهای مرجع ایجاد کردند.
درمراسم اختتامیه و اهدای جوایز به دستگاههای برتر مقامات کشوری، مدیران و متخصصان حوزه بازاریابی و تبلیغات حضور داشتند.