کد خبر: ۶۳۵۰۰
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۰ - ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ - 19 March 2016
بانکداری ایرانی –بیمه دی که در سال 93 به دلیل مشکلات داخلی و همچنین رکود اقتصادی با وضعیت بحرانی روبرو بود در سال 94 آرام‌آرام از این شرایط خارج‌شده و بنا به گزارش‌های بیمه مرکزی جمهوری اسلامی از سطح توانگری 4به سطح 3ارتقا یافته و در سوددهی نیز شرایط خوبی را تجربه کرد .
بیمه دی بانکداری ایرانی –بیمه دی که در سال 93 به دلیل مشکلات داخلی و همچنین رکود  اقتصادی با وضعیت بحرانی روبرو بود در سال 94 آرام‌آرام از این شرایط خارج‌شده و بنا به گزارش‌های بیمه مرکزی جمهوری اسلامی از سطح توانگری 4به سطح 3ارتقا یافته و در سوددهی نیز شرایط خوبی را تجربه کرد . 

در دی‌ماه سال جاری ،  بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران طی نامه‌ای ارتقای سطح توانگری بیمه دی را از سطح 4 به سطح 3 اعلام کرد. بیمه دی اعلام کرد: بر اساس‌نامه شماره 50681/402/94 بیمه مرکزی حسب بررسی و کنترل انجام‌شده و پس از اعمال اثرات تجزیه سنی مطالبات در محاسبات، نسبت توانگری مالی بیمه دی برای دوره شش‌ماهه اول سال 94 به سطح 3 ارتقاء پیدا کرد.

این در حالی است که در سال 93 بيمه مركزي در راستاي سیاست‌های نظارتي مبني بر شفاف‌سازی و اطلاع‌رسانی عمومي و اعمال نظارت بدون تبعيض و اغماض بر فعاليت و عملكرد فني و مالي شرکت‌های بيمه، پرونده بيمه دي را براي تصمیم‌گیری در سال گذشته به شوراي عالي بيمه فرستاد.

همچنین بیمه دی برای سال 94سودی معادل 197ریال پیش‌بینی کرده بود که در بهمن‌ماه با تجدیدنظر سود خود را افزایش داده و به 206ریال رساند این شرکت در شش ماه ابتدای سال عملکرد  مناسبی نداشت اما در شش ماه دوم توانست وضعیت خود را بهبود بخشیده و رشد 171درصدی را تجربه کرد .

گفتنی است که شرکت بیمه دی ( سهامی عام ) در سال 1383 با اخذ مجوز رسمی از بیمه مرکزی ایران و شورای عالی بیمه ، با شماره ثبت 241511 در اداره ثبت شرکت‌های تهران به‌منظور ارائه خدمات بیمه‌ای در رشته‌های مختلف به ثبت رسید. این شرکت با بهره‌مندی از کارشناسان متخصص و متبحر صنعت بیمه و همچنین گسترش شبکه فروش خود در تمامی نقاط کشور با سرلوحه قرار دادن شعار تعهد ،تخصص و نوآوری به‌طور مستمر سعی در ارائه خدمات بهینه و مطلوب به بیمه‌گذاران خود را نموده است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: