کد خبر: ۶۳۲۸۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۶ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - 15 February 2016
استاندار هرمزگان گفت: منطقه آزاد قشم با برگزاری دومین دوره مسابقات جام جهانی فوتبال هنرمندان پیشتاز وحدت بین ملت ها در دوران پسا برجام شد.
بانکداری ایرانی ـ سرویس گردشگری و مناطق آزاد: جاسم جادری در مراسم افتتاحیه این مسابقات در ورزشگاه جهان پهلوان تختی شهر قشم افزود: این رویداد مهم بین المللی با هدف معرفی ایران عزیز به عنوان نمادی از وحدت، دوستی، صلح و مهربانی بین ملت ها و دولت ها در منطقه آزاد قشم برگزار می شود.

وی ادامه داد: سرداران دیپلماسی دولت تدبیر و امید شرایط ویژه ای را برای حرکت ایران در عرصه های مختلف از جمله ورزش فراهم کردند و امیدواریم در همه حوزه های سیاسی، اقتصادی و ورزشی شاهد موفقیت کشورمان باشیم.

به گفته استاندار هرمزگان، ایران و ایرانی در عین علاقمندی به صلح و دوستی با دنیا و به ویژه همسایگان به هیچ وجه از حقوق مسلم خود در برابر زیاده خواهان کوتاه نمی آید.
وی یادآور شد: ملت بزرگ ایران درس مقاومت را از امام امت (ره) که این روزها یادآور ورودش به میهن اسلامی و پیروزی انقلابش است به یادگار داریم. 

جادری در پایان از تلاش حمیدرضا مومنی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و تیم تلاشگر این سازمان برای آماده سازی ورزشگاه جهان پهلوان تختی شهر قشم جهت برگزاری این مسابقات تقدیر کرد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: