کد خبر: ۶۳۱۶۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۷ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - 14 February 2016
آیین بزرگداشت دهه فجر با حضور مدیرعامل، معاونین، مدیران و کارکنان بیمه دی و با رونمایی از نشان جدید تجاری بیمه دی همراه شد.
آیین بزرگداشت دهه فجر با حضور مدیرعامل، معاونین، مدیران و کارکنان بیمه دی و با رونمایی از نشان جدید تجاری بیمه دی همراه شد.

 در این مراسم سیدمجید بختیاری مدیرعامل بیمه دی با تبریک دهه فجر و ابراز خشنودی از گردهمایی همکاران بیمه دی گفت: با تلاش و کوشش همکاران توانستیم با برنامه‌ریزی مناسب در شرایط رکود اقتصادی، شرکت بیمه دی را در وضعیت خوبی حفظ کنیم.

وی افزود: سه مرحله در شرکت برنامه‌ریزی شد، از مرحله ساماندهی به کلی عبور کردیم و بخش عمده‌ای از مرحله تثبیت را هم پشت سر گذاشته‌ایم و امروز دور هم جمع شده‌ایم تا رسماً دوره شکوفایی شرکت را اعلام کنیم و با هم میثاق ببندیم که در این دوره نیز با جدیت و همدلی در کنار هم باشیم تا یک شرکت بیمه مناسب را در صنعت کشور هدایت کنیم.

بختیاری بیان کرد: با دید واقع‌بینانه شرکت بیمه دی اکنون با آبرومندی در حال گذران امور است و در محافل حرفه‌ای به خوبی پیشرفت داشته‌ایم و این حاصل کوشش همه همکاران بیمه دی است. دوره شکوفایی با تأکید بر اصول بنیادین شرکت بیمه دی سلامت، حرفه‌ای‌گری و انسجام سازمانی پیش خواهد رفت.

مدیرعامل بیمه دی اظهار داشت: شرکت بیمه دی با تکیه بر برنامه راهبردی و برنامه عملیاتی تدوین شده، تا حدود بسیار زیادی افق پیش‌روی روشنی دارد.

در ادامه این مراسم از نشان و شعار جدید بیمه دی با حضور مشاور تبلیغاتی شرکت رونمایی شد و همچنین از همکاران برگزیده با اهدای لوح، تقدیر و تجلیل به عمل آمد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: