کد خبر: ۶۳۱۳۶
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۸ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - 13 February 2016
با توجه به وعده هایی که مسئولان پیش از لغو تحریم ها می دادند، این روزها جوانان بیکار، چشم انتظار اشتغالزایی هستند و حال سوال این است که آیا مسئولان و سیاستگذاران اشتغال کشورمان برای تحقق اشتغالزایی و رونق اقتصادی بویژه در دوران پساتحریم، برنامه ای دارند؟
 با توجه به وعده هایی که مسئولان پیش از لغو تحریم ها می دادند، این روزها جوانان بیکار، چشم انتظار اشتغالزایی هستند و حال سوال این است که آیا مسئولان و سیاستگذاران اشتغال کشورمان برای تحقق اشتغالزایی و رونق اقتصادی بویژه در دوران پساتحریم، برنامه ای دارند؟

 ملت بزرگ ایران بار دیگر با حضور بی نظیر خود در مراسم راهپیمایی 22 بهمن، حماسه ای به یادماندنی خلق کردند و روز پنجشنبه، مردم شهرهای مختلف کشور با شرکت در راهپیمایی، عید ملی 22 بهمن را جشن گرفتند و با راه امام و انقلاب و رهبری، دوباره بیعت کردند. مردم تهران نیز در کنار هموطنانمان در جای جای ایران اسلامی، همچون سال های گذشته در سیلی خروشان از مسیرهای راهپیمایی به میدان آزادی رفتند و رئیس جمهور هم که سخنران راهپیمایی تهران بود در اجتماع عظیم مردم سخنرانی کرد.

روزنامه جام جم با درج عنوان شب «ابدی» سینما، نوشت: درخشش فیلم های «ابد و یک روز» و «ایستاده در غبار»، سیمرغ گرفتن پرویز پرستویی در نقش حاج حیدر ذبیحی، فیلم «بادیگارد» و انتخاب «نفس» به عنوان بهترین فیلم با نگاه ملی و تجلیل دبیر جشنواره از خانواده جاویدالاثر احمد متوسلیان از جمله موارد مهم و قابل اشاره مراسم پایانی سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر بود.
«غیرعلنی» از امشب میهمان انتخاباتی شما، عنوان دیگر این روزنامه است، در این مطلب می خوانیم: سریال تلویزیونی «غیرعلنی» به کارگردانی مهرداد خوشبخت و تهیه کنندگی رضا جودی از امشب از شبکه دو پخش می شود. این سریال مربوط به رقابت انتخاباتی سه جوان است که یکی از آنها عشق دختری را در دل دارد و پیروزی خود در انتخابات را به منزله اثبات خود به خانواده دختر می داند.

روزنامه جام جم با انتخاب عنوان سونامی پایان نامه فروشی، آورد: نه در تاریکی شب و با نقاب؛ نه دور از چشم پلیس و در خفا. آنها بزرگ ترین سرقت های علمی را در روز روشن مقابل چشم هزاران نفر انجام می دهند و کسی جلودارشان نیست. سرقت هایی که مدت هاست به تجارتی پرسود با خریدار و فروشنده هایی خشنود تبدیل شده و قصه پر رمز و راز خرید و فروش پایان نامه در جامعه دانشگاهی کشور را رقم زده است. داستان معامله هایی میلیونی که یک سرش خواه ناخواه به خیابان انقلاب می رسد؛ بورس خرید و فروش کتاب های دانشگاهی که چند سالی است به منبعی مطمئن برای تهیه پایان نامه هم تبدیل شده است، بازاری که از روزهای میانی ماه بهمن و همزمان با فرارسیدن زمان ارائه پروپوزال (طرح تحقیق)، رونق می گیرد.

این روزنامه یادداشت های «ایران و جایگاه ممتاز منطقه ای» و «مطالبی که تاریخ مصرف رسانه را کوتاه می کنند» را به ترتیب به قلم جعفر عبدالملکی پژوهشگر فرهنگی و داوود نعمتی انارکی مدیرکل روابط عمومی صدا و سیما منتشر کرد.
این روزنامه در ضمیمه قاب کوچک عنوان «مردم داور خوبی هستند» را برجسته کرد.
«رسانه ملی مروج گفتمان انقلاب اسلامی»، «واردات از چین خوب یا بد؟»، «نوزاد دزدی برای شادی زن افسرده» و «پوران درخشنده: نسل امروز کم تحمل است» دیگر عنوان های صفحه نخست روزنامه جام جم است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: