کد خبر: ۶۲۷۹۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۲ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - 10 February 2016
بر اساس تصميم هيأت مديره محترم اين بانك و با هدف پاسداشت سي و هفتمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي و ايجاد تعامل بيشتر با مشتريان و نيز تسهيل در روند وصول مطالبات، 6 درصد خسارت ديركرد آن دسته از بدهكاران بانك سرمايه كه تا پايان فروردين ماه سال 95 نسبت به تعيين تكليف يا تسويه بدهي خود اقدام كنند بخشوده مي شود.
به مناسبت سي و هفتمين سالگرد پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي و به منظور ارائه خدمات ويژه با هدف تأمين نقدينگي مورد نياز براي سرمايه گذاري در واحدهاي توليدي و نيز راه اندازي پروژه هاي نيمه تمام توليدي و صنعتي و همچنين ارائه ساير خدمات بانكي به كليه واحدهاي تجاري و خدماتي به اطلاع مي رساند جريمه ديركرد مطالبات معوق آن دسته از مشتريان بانك سرمايه كه نسبت به تعيين تكليف يا تسويه بدهي خود تا پايان فروردين ماه سال 95 اقدام كنند بخشوده مي شود.
 
به گزارش روابط عمومي بانك سرمايه، بر اساس تصميم هيأت مديره محترم اين بانك و با هدف پاسداشت سي و هفتمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي و ايجاد تعامل بيشتر با مشتريان و نيز تسهيل در روند وصول مطالبات، 6 درصد خسارت ديركرد آن دسته از بدهكاران بانك سرمايه كه تا پايان فروردين ماه سال 95 نسبت به تعيين تكليف يا تسويه بدهي خود اقدام كنند بخشوده مي شود.
 
شايان ذكر است اين امتياز ويژه در راستاي تكريم و رضايت حداكثري مشتريان اين بانك ايجاد شده و فقط در مهلت اعلام شده داراي اعتبار است. لذا مشتريان و افرادي كه تا كنون نسبت به بازپرداخت بدهي هاي خود اقدام ننموده اند مي توانند از اين فرصت طلايي جهت بهره مندي از بخشودگي مذكور استفاده نمايند.
 
مشتريان محترم جهت كسب اطلاعات بيشتر مي توانند به شعب بانك سرمايه در سراسر كشور مراجعه نمايند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: