کد خبر: ۶۲۷۲۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۴ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - 09 February 2016
روزنامه جوان در شماره دوشنبه 19 بهمن، در تشریح تیتر یک، نوشت: دو هفته مانده تا انتخابات، رئیس جمهور در رفت و آمدهایش از متروی مشهد تا همایش زنان و تا مراسم جایزه کتاب سال، ناگهان در «معنای انقلاب» گیر کرد و از حرکت ایستاد!
این روزنامه با بررسی عنوان خون مدافعان حرم به بار می نشیند، آورده است: فقط چند روز پس از آزادی شهرک های نبل و الزهرا منابع رسانه ای گزارش دادند که وزیر خارجه امریکا درخواست مخالفان و حامیان آنها را برای اتخاذ اقدامات جدی تر در مقابل پیشروی های گسترده نیروهای دولتی سوریه رد کرده و گفته انتظار می رود در عرض سه ماه آینده بخش زیادی از مخالفان بر اثر حملات ارتش سوریه و متحدانش از بین بروند، هر چند سخنگوی وزارت خارجه امریکا همانند موارد قبلی این اظهارات منتسب به جان کری را تکذیب کرد. 

پایانی بر نق زنی ها، عنوان دیگر روزنامه جوان است که در آن مطلب می خوانیم: از آغاز شروع روند برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری تاکنون حضور آزادانه در جریان رقابت ها یکی از مهم ترین دغدغه های طرفداران جناح های مختلف بوده است. از همان آغاز، بحث تأیید صلاحیت ها و بررسی آن از سوی شورای نگهبان یکی از چالش هایی عنوان می شد که خود را در جریان انتخابات نشان خواهد داد. این نگرانی از همان ابتدا خود را در قالب سخنرانی ها و اظهارنظر اصلاح طلبان و حتی دولت نشان داد. شاید اگر کمی به عقب نگاه کنیم، بتوانیم نقاط مهمی را بیابیم که در آنها این نگرانی به صورت مستقیم و غیرمستقیم بروز و ظهور داشته است.

این روزنامه عنوان فساد در قلعه بسته شرکت ارتباطات زیرساخت را انتخاب کرد و نوشت: وزیر ارتباطات در حالی تلاش کرده موضوع بازداشت یکی از مدیران شرکت ارتباطات زیرساخت را که به کار دلالی در زمینه مخابرات مشغول بوده به دولت قبل ارتباط دهد که فرد مذکور در دولت فعلی هم مدیر و مسئول بوده است، از این گذشته درهای بسته شرکت زیرساخت به روی رسانه ها و عدم پاسخگویی مدیران این شرکت ها به سؤالات رسانه ها بی شک در شکل گیری فساد در شرکت زیر ساخت و ارتباطات مؤثر بوده است. شرکت ارتباطات زیرساخت به عنوان تنها متولی شبکه مادر مخابراتی به عنوان یکی از دستگاه های حاکمیتی که زیر نظر وزارت ارتباطات فعالیت می کند، نقش حساسی در بین دستگاه های دولتی برعهده دارد زیرا در دنیایی که جنگ ها شکل نرم پیدا کرده اند، فناوری ها و تأسیسات مخابراتی می توانند ابزاری برای جاسوسی و جمع آوری اطلاعات به شمار روند، از این رو در حفاظت و صیانت از شبکه مادر مخابراتی باید حساسیت زیادی به خرج داد. 

«خوراکی های ارزان در کمین سلامت شهروندان»، «افزایش 33 هزار میلیاردی بدهی به شبکه بانکی در دولت یازدهم»،« پژو به ایران 427 میلیون یورو غرامت غیرنقدی می دهد» و « هفت خوان ساخت فیلم در سوریه» از دیگر عنوان های این روزنامه است.

روزنامه جوان در ستون یادداشت های اختصاصی عنوان های « شهدای مدافع حرم، مدافعین عزت استقلال و امنیت کشورند» به قلم یدالله جوانی، « رویارویی با پکن به نام کره» نوشته سیدرحیم نعمتی، « تورم باید خیلی وقت پیش تک رقمی می شد» به قلم هادی غلامحسینی و « عربستان را بی خیال کفاشیان را بگیرید» نوشته فریدون حسن را منتشر کرد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: