کد خبر: ۶۲۷۰۲
تاریخ انتشار: ۲۲:۵۶ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - 08 February 2016
نشست شورای مدیران بیمه سرمد به مناسبت دهه‌فجر با حضور مدیرعامل، عضو هیات مدیره، معاونین، مدیران ستادی و استانی برگزار شد.
نشست شورای مدیران بیمه سرمد به مناسبت دهه‌فجر با حضور مدیرعامل، عضو هیات مدیره، معاونین، مدیران ستادی و استانی برگزار شد.

 علیرضا هادی مدیرعامل بیمه سرمد در این نشست ضمن تبریک سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با مقدس خواندن اهداف شهدا و جانبازان گفت: آن‌ها به لحاظ فکری و ایدئولوژیکی، انسان‌های متفاوت و منحصر به فردی بوده‌اند که ما باید با نهایت تلاش خود مسیر آنان را دنبال کنیم.

هادی با بیان اینکه مهم‌ترین رسالت ما در انقلاب اسلامی ایران، خدمات‌رسانی مناسب به مردم و جلب رضایت آن‌هاست، عنوان کرد: کسانی که به عنوان کارگزار، نماینده، مشتری یا خسارت‌دیده به ما مراجعه می‌کنند، انتظار خدمت در شأن خود به عنوان مردم بزرگ و والا مقام دارند.

مدیرعامل بیمه سرمد در ادامه سخنان خود به رئوس برنامه سال 1395 اشاره کرد و ادامه داد: در سال جدید شرکت با سرمایه یک‌هزار میلیارد ریال کار خود را آغاز خواهد کرد.

وی با بیان اینکه در این وضعیت، آورده سهامداران به بیش از دو برابر افزایش یافته، گفت: انتظار آنان نیز جهت افزایش میزان پرتفوی و ترکیب مناسب آن، افزایش می‌یابد.

مدیرعامل بیمه سرمد با تاکید بر توسعه شبکه فروش آموزش دیده در سال پیش‌رو، افزود: تاکید و اصرار بر نوآوری، توسعه فروش بیمه‌های زندگی٬ بیمه‌های خرد در انواع رشته‌ها و استقرار نمایندگان در شعب بانک از طرح‌های در دستور کار بیمه سرمد در بخش بازاریابی و فروش به شمار می‌رود.

وی همچنین با اشاره به اهمیت بحث «نوآوری» در شرکت، بر توسعه این بخش با مشارکت تمامی مدیران و کارکنان در سال جدید تاکید و اضافه کرد: برای حضور موثر و رو به جلو در بازار بیمه٬ نوآوری باید به دغدغه فکری همه ما تبدیل شود و هیچ‌گاه نباید به شرایط موجود رضایت دهید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: