کد خبر: ۶۲۳۶۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۵ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - 04 February 2016
دکتر فرحی مدیرعامل پست‌بانک‌ایران نشست صمیمی با مهندس مهدیون فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار کرد.
دکتر فرحی مدیرعامل پست‌بانک‌ایران نشست صمیمی با مهندس مهدیون فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار کرد.

 فرحی در این نشست ضمن تبریک دهه مبارک فجر و آغاز سی‌وهفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به تشریح مأموریت‌ها و خدمات این بانک پرداخت و اظهارداشت: خوشبختانه با حمایت مسئولان وزارتخانه و تلاش‌های مدیران و کارکنان، شاهد بالندگی و پیشرفت بانک هستیم.

وی افزود: بسیج پست بانک ایران همواره در کمک به پیگیری وصول مطالبات و اشاعه سلامت اداری پیشگام است که این اقدام، امری شایسته و در جهت ارتقاء بانک بسیار مؤثر می‌باشد.
فرحی تأکید کرد: بسیج این بانک در تمامی عرصه‌ها به خوبی ظاهر شده و برنامه‌های خود را نیز در راستای صرف و صلاح بانک تدوین و اجرا می‌کند.

مهندس مهدیون نیز در این نشست گفت: نقش پست بانک ایران در جامعه مخصوصاً در مناطق روستائی بسیار پررنگ بوده و این خدمت‌رسانی که از دغدغه‌های مقام معظم رهبری است به خوبی توسط این بانک انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: بسیج بازوی قابل اعتماد و کمک‌رسان مدیران و مسئولان در هر سازمانی است و این امر در پست بانک ایران به وضوح دیده می‌شود.

مهدیون اظهارداشت: بسیج می‌تواند با ارائه آموزش‌های لازم، نیروهای متخصص و متعهد را تربیت کرده تا بتواند در زمینه‌های مختلف به سازمان کمک نماید.

گفتنی است: در این جلسه عبدالرحمن آقائی فرمانده بسیج پست بانک ایران، مجید قنائی جانشین وی و دوتن از معاونان مهندس مهدیون نیز حضور داشتند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: