کد خبر: ۶۲۱۱۹
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۸ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - 31 January 2016
صبح امروز مراسم تقدیر از مدال آوران مسابقات جام جهانی شمشیربازی جوانان با حضور اعضای تیم ایران، مدیرعامل، نایب رئیس هیات مدیره، معاونان و مدیران شرکت بیمه معلم و جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد.
بالارفتن پرچم جمهوری اسلامی ایران در عرصه مسابقات جهانی شمشیربازی، افتخاری ماندگار است.

شرکت بیمه معلم از قهرمانان مسابقات جام جهانی شمشیربازی جوانان کلاس A تقدیر کرد.

صبح امروز مراسم تقدیر از مدال آوران مسابقات جام جهانی شمشیربازی جوانان با حضور اعضای تیم ایران، مدیرعامل، نایب رئیس هیات مدیره، معاونان و مدیران شرکت بیمه معلم و جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، مدیرعامل بیمه معلم تقارن تقدیر از جوانان افتخارآفرین در عرصه مسابقات جهانی شمشیر بازی را با دهه فجر به فال نیک گرفت و گفت: امیدواریم همواره شاهد موفقیت و قهرمانی جوانان در عرصه های مختلف جهانی از جمله عرصه ورزش باشیم.

محمد ابراهیم تحسیری افزود: این قهرمانی می تواند یادآور دورانی باشد که درخشش خیل عظیمی از جوانان این کشور، پیروزی و سربلندی انقلاب اسلامی را رقم زد.

وی حضور شرکت بیمه معلم در حمایت از مسابقات شمشیر بازی را از جمله اهداف اجتماعی و فرهنگی شرکت دانست و گفت: قهرمانی شمشیر بازان جوان در این مسابقات جهانی ما را مصمم کرد تا چتر حمایتی بیمه معلم را در دیگر عرصه های ورزشی نیز بگسترانیم.

در ادامه این مراسم نایب رئیس هیات مدیره بیمه معلم با تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر، گفت: حمایت بیمه معلم از فدراسیون شمشیر بازی قابل تقدیر است و با وجود این حمایت ها، تلاش جوانان ما در مسابقات جهانی شمشیر بازی به بهترین شکل به نتیجه رسید.

دکتر غلامرضا حیدری کرد زنگنه افزود: تیم شمشیربازی جوانان ما در کارنامه ورزشی خود قهرمانی مجارستان در رشته اسلحه سابر را ثبت کرد و این در حالی بود که در این مسابقات کشورهایی نظیر فرانسه با ادعای قهرمانی جهان را پشت سر گذاشت و با این پیروزی، رتبه ایران در رشته شمشیربازی به نهم ارتقا پیدا کرد.

نایب رئیس هیات مدیره بیمه معلم بالارفتن پرچم جمهوری اسلامی ایران در عرصه مسابقات جهانی شمشیربازی را افتخاری ماندگار برشمرد و خاطر نشان کرد: دراین عرصه بیمه معلم همچون سپری امن برای شمشیربازان جوان ما بود.

در ادامه این مراسم، لوح تقدیر مدیرعامل شرکت بیمه معلم به مربی و سه شمشسرباز مدال آور تقدیم شد. در متن این لوح تقدیر آمده است: « کسب جایگاه قهرمانی در مسابقات جام جهانی شمشیربازی جوانان کلاس A که در تهران و با حمایت شرکت بیمه معلم برگزار شد، مایه مباهات است.
این که توانستید پرچم کشور عزیزمان جمهوری اسلامی ایران را در میدان ورزش بار دیگر به اهتزاز درآورید، باعث افتخار ما و همه ایرانیان شد.

اینجانب از سوی شرکت بیمه معلم آرزو می کنم در حوزه ورزش و سایر امور زندگی بیش از پیش موفق باشید و نامتان زیر پرچم پر مهر میهن همیشه جاودان بماند.»

در پایان این مراسم لوح تقدیر به همراه جوایز از سوی مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره شرکت بیمه معلم به علیرضا طاهرخانی مربی تیم، مهدی مولایی دارنده مقام اول و امیراحمد امینی و نیما زاهدی دارندگان مقام سوم این مسابقات اهدا شد.

گفتنی است مسابقات جام جهانی شمشیربازی جوانان کلاس A با حمایت شرکت بیمه معلم در اواسط دی ماه با حضور شش کشور اوکراین، تونس، آرژانتین، عراق، آذربایجان و ایران در ورزشگاه شهید شیرودی تهران برگزار شد که با قهرمانی ایران پایان یافت.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: