عملکرد مثبت و نقشه راه مناسب، منجر به آن شد تا موسسه اعتباری کوثر جایگاه دوم شرکت های پیشرو از نظر رشد فروش را به خود اختصاص دهد ، شرکت اعتباری کوثر مرکزی با فروش 29 هزار و 720 میلیارد ریالی و در حالی که در رتبه بندی قبلی در جایگاه 82 قرار داشت، در رتبه بندی جدید با جهش 31 پله ای، سکوی 51 را از آن خود کرد.
به گزارش روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر ؛ در هجدهمین همایش شرکت های برتر ایران ، این موسسه با قرار گرفتن در گروه بانک ها و بیمه ها موفق شد با رشدی 110 درصدی در فروش خود، جایگاه دوم شرکت های دارای بیشترین رشد فروش را از آن خود کند .
دکتر رضایی مدیر عامل موسسه اعتباری کوثر با حضور در هجدهمین همایش شرکت های برتر ایران و اخذ رتبه دوم در میان 10 شرکت پیشرو گفت : این موسسه با تلاش های مدیران متخصص و جهادی ، کارکنان خدوم و پرتلاش خود توانست رتبه دوم را میان10 شرکت پیشرو در زمینه رشد فروش کسب کند.
نائب رئیس هیئت مدیره موسسه اعتباری کوثر با اشاره به عملکرد مثبت این موسسه افزود: علاوه بر مشارکت در طرح های اقتصادی، با هدف حمایت از دولت محترم تدبیر و امید و ارائه خدمات در قالب پرداخت تسهیلات قرض الحسنه، منجر به ارتقاء رتبه این شرکت و حضور در جمع 100 شرکت برتر ایران شد.
دکتر رضایی با اشاره به حرکت صعودی و رشد موسسه اعتباری کوثر گفت: برای ایجاد سود و ارتقاء خدمتگذاری به مردم، در صدد شناسایی طرح های اقتصادی توجیه دار که در راستای تقویت کشور و دولت باشد هستیم.
سازمان مدیریت صنعتی رتبهبندی شرکت های برتر ایران را برای سالیان متوالی برگزار می کند و فهرست با الهام از رسالت سازمان با فراهم کردن آمار و اطلاعات شفاف و مفید در مورد بنگاههای اقتصادی کشور، فضای روشنتری از کسب و کار اقتصادی کشور ارایه میدهد و به مدیران، سیاستگزاران و پژوهشگران، یاری می رساند تا شناخت و درک دقیقتری از مقیاس، ساختار مالی و اقتصادی صنایع و بنگاههای اقتصادی بزرگ کشور بیابند.
امسال 800 بنگاه تولیدی به طور داوطلبانه اقدام به ثبتنام و ارائه اطلاعات مالی خود به این سازمان دادند که از میان آنها 500 شرکت برتر انتخاب شد ؛ شرکتهای برتر در 28 شاخص مشخص شدند که شاخص « فروش» مبنای اصلی و مهم آن است.