کد خبر: ۶۱۹۲۳
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۹ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۴ - 29 January 2016
این تفاهم‌نامه به امضای سیدعباس حسینی رییس هیات مدیره و مدیرعاملبیمه ایران از یک سو و محمدرضا صفری رییس سازمان دامپزشکی کشوراز سوی دیگر رسید و بین دو دستگاه مبادله شد.
شرکت سهامی بیمه ایران با سازمان دامپزشکی کشور تفاهم‌نامه همکاری بیمه‌ای مبادله کرد.

 این تفاهم‌نامه به امضای سیدعباس حسینی رییس هیات مدیره و مدیرعاملبیمه ایران از یک سو و محمدرضا صفری رییس سازمان دامپزشکی کشوراز سوی دیگر رسید و بین دو دستگاه مبادله شد.

رییس هیات مدیره بیمه ایران درجریان مبادله این تفاهم‌نامه گفت: این تفاهم‌نامه با هدف ایجاد آرامش دربخش کشاورزی و در راستای منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی به‌ویژه در زمینه تحقق امنیت غذایی بین دو دستگاه تنظیم و مبادله شد.

حسینی با اشاره به مسئولیت‌های بیمه ایران در حوزه‌های مختلف بیمه‌ای، تصریح‌کرد: سازمان دامپزشکی برای پوشش بیمه‌ای زیر مجموعه‌های خود انتخاب مناسبی داشته، بیمه ایران با سرمایه بالا، نیروی انسانی متخصص و گستردگی شبکه فروش و حضور فعال درعرصه بین‌المللی می‌تواند خدمات بیمه‌ای مورد نیاز جامعه بزرگ کشاورزی کشور ارائه کرده و تحت پوشش قراردهد.

وی ادامه داد: این مجموعه توانمندی‌های منحصر به‌فردی درعرصه دانش تخصصی بیمه‌ای و نیروی انسانی دارد و درعرصه بین‌المللی کاملا شناخته شده است.

مدیرعامل بیمه ایران با بیان اینکه این مجموعه توجه جدی به مسئولیت‌های اجتماعی خود دارد، اظهارداشت: تلاش می‌کنیم با بهره‌مندی از ابزارهای نوین واستق رار نظام جامع بیمه‌گری ارائه خدمات بیمه‌ای را تسهیل و تسریع کنیم.

وی با اشاره به ضرورت حضور بیشتر و کارآمد صنعت بیمه دربخش کشاورزی، عنوان کرد: به طور یقین تبادل این تفاهم‌نامه به عنوان گام نخست می‌تواند درآینده تبدیل به فعالیت‌های گسترده‌تر بیمه‌ای بین این دو بخش شده و ظرفیت‌های تولیدی کشور را افزایش دهد.

حسینی درادامه خواستارحمایت وزارت جهاد کشاورزی از تبادل این تفاهم‌نامه بیمه‌ای شد و افزود: به طورحتم حمایت مقام عالی وزارت جهاد کشاورزی موجب تسریع دراجرای این تفاهم‌نامه خواهد شد و بخش عظیمی از جامعه کشاورزی را به دنبال خود به حرکت درخواهد آورد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: