کد خبر: ۶۱۸۹۹
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۶ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۴ - 29 January 2016
معاون سرمایه‌گذاری شرکت ملی نفت با اشاره به اینکه نخستین مناقصه ایران برای انعقاد قراردادهای نفتی سال آینده انجام می‌شود، گفت: نخستین مناقصه برای یکی از میادین نفتی مشترک ایران است.
علی کاردر درباره زمان انعقاد اولین قراردادهای نفتی پس از برداشته شدن تحریم‌ها با بیان اینکه این کار زمان بر است، اظهار کرد: نخستین مناقصه نفتی برای قراردادهای جدید نفتی را سال آینده برگزار خواهیم کرد.

وی با اشاره به تمایل شرکت‌ها برای ورود به ایران، خاطرنشان کرد: در حال حاضر شرکت‌ها منتظر برگزاری مناقصه از سوی ایران هستند تا پیشنهادات خود را ارائه دهند.

معاون سرمایه‌گذاری شرکت ملی نفت درباره اولویت‌های شرکت نفت در معرفی و مناقصه میادین نفتی، عنوان کرد: میادین نفتی مشترک اولویت ما برای انجام مناقصه هستند که به دلیل محرمانه بودن نمی‌توان در حال حاضر آن‌ها رانام برد.

کاردر همچنین درباره ابراز تمایل شرکت‌ها برای ورود به مناقصات تصریح کرد: تمام شرکت‌های نفتی با برگزاری مناقصه برای بررسی وارد خواهند شد.

به گزارش خبرنگار ایسنا، ایران با رونمایی از مدل جدید قراردادهای نفتی خود پیش از برداشته شدن تحریم‌ها، شرایط جدید خود را برای همکاری‌های نفتی با شکرکت‌های بین‌المللی اعلام کرده است و گفته می‌شود که برخی شرکت‌ها نیز پیش‌تر آمادگی خود را برای ورود به پروژه‌های نفتی ایران اعلام کرده‌اند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: