کد خبر: ۶۱۸۴۳
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۳ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - 28 January 2016
سفیر جمهوری لهستان در ایران صبح امروز در راس هیات اقتصادی از منطقه آزاد ارس بازدید کرده و در نشست مشترک با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس بر لزوم افزایش تعامل های دوسویه تاکید کرد.
بانکداری ایرانی ـ سرویس گردشگری و مناطق آزاد: یولیوش گولیو در نشست با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس با بیان اینکه اعتماد اصل مهم آغاز هرکار مهم و بخصوص تجارت است، گفت: لازمه ایجاد اعتماد شناخت دوطرفه است و این دیدار در راستای آشنایی بیشتر برای آغاز همکاری است.

وی ابراز امیدواری کرد با افزایش شناخت ملت و سرمایه گذاران ایرانی و لهستانی شاهد آغاز همکاری بین دو کشور باشیم.
وی اقتصاد لهستان را یکی از باثبات ترین اقتصادهای اتحادیه اروپا خواند و گفت: در صورت ادامه وضعیت فعلی، اقتصاد لهستان از اقتصاد اسپانیا پیشی می گیرد.

وی رمز موفقیت اقتصاد لهستان را حضور تجار و سرمایه گذاران این کشور در سایر کشورها، عدم دخالت دولت در فعالیت بخش خصوصی و گرایش به سمت سرمایه گذاری های کوچک و زودبازده عنوان کرد.

سفیر جمهوری لهستان در راس هیات 21 نفری متشکل از سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی از فازهای یک و دو صنعتی، اماکن تفریحی، سیاحتی و تاریخی و همچنین سایت 190 هکتاری گلخانه ای ارس بازدید کردند.

هیات اقتصادی لهستانی متشکل از تولیدکنندگان تجهزات معدنی، سیستم های مخابراتی، زیرساخت انواع خط انتقال لوله ای، مواد زینتی و مبلمان، مواد اولیه پلاستیک و تایر، گرانول های پلاستیکی، رنگ و جلا دهنده، اورینگ و مهره ماسوله و کاسه نمد، مکمل های غذایی و رژیمی، تیغه های برش، سیستم های تعاملی الکترونیکی، گوشت طیور و فعالان اتاق بازرگانی و مشاوره، حسابداری و حسابرسی است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: