مدیرعامل بیمه کوثر گفت: هدف رتبهبندی نمایندگان خدمت به مشتری و ارتقای فرهنگ شبکه فروش است و نگاه ارزان فروشی، فروش زیاد و فقط جذب مشتری نمیتواند ملاک مناسبی برای تعیین این رنکینگ و رتبهبندیها باشد.
عبدالرسول عطایی افزود: رتبهبندی نمایندگان فروش شرکتهای بیمه میتواند انگیزهای برای ایجاد رقابتهای سالم و ارتقای سطح فروش در بین دستاندرکاران و شبکههای فروش باشد.
مدیرعامل بیمه کوثر با تأکید بر این امر که رتبهبندی در هر شرکت باید داخل خود شرکت بوده و بین شرکتها نباشد، گفت: توجه به مسایلی همچون قدمت و تجربه نمایندگی از نکاتی است که باید در مورد رتبهبندی و از جمله در حوزه رنکینگها رعایت شود.
وی با اشاره به اینکه رتبهبندیها میتواند تبعات منفی بهخصوص در حوزه فروش برای شرکتهای بیمه داشته باشد، اظهارکرد: شایسته است، این تبعات به حداقل برسد و موجب سرخوردگی سایر رقبا و نمایندگان جدید در شبکه فروش نشود.