کد خبر: ۶۱۶۳۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۵ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - 26 January 2016
پرورش روحیه مشورت در سازمان علاوه بر هم­‌سویی اندیشه‌ها و توانمندی کارکنان، خرد جمعی را پرورش می‌دهد.
مدیرعامل بیمه نوین گفت: پرورش روحیه مشورت در سازمان علاوه بر هم­‌سویی اندیشه‌ها و توانمندی کارکنان، خرد جمعی را پرورش می‌دهد.

 حسین کریم‌خان‌زند، مدیرعامل بیمه نوین هم‌زمان با راه‌اندازی نظام پیشنهادها و ابلاغ آیین‌نامه جدید آن در این شرکت با بیان این مطلب افزود: مدیریت مشارکت‌پذیر به عنوان عاملی مهم در توسعه منابع انسانی، نیازمند توجه جدی و پذیرش عملی در سازمان‌هاست چرا که بهره‌مندی از تفکر جمعی برای بهبود فرآیندها در خدمت‌رسانی و رفع چالش‌های پیش‌رو زیربنای فرآیند تحقق اهداف سازمان خواهد بود.

وی در ادامه گفت: مدیریت مشورتی پشتوانه‌ای قوی در فرهنگ و باورهای ما دارد و با توجه به اینکه در حوزه خدمات نیروی انسانی مهم‌ترین دارایی و سرمایه محسوب می‌شود، ما امروز برای افزایش کارایی و اثربخشی، راهی مطمئن‌تر از اعتماد به هم‌فکری و تکیه بر خرد جمعی و خلاقیت نداریم.

کریم‌خان‌زند در خصوص ویژگی‌های آیین‌نامه نظام پیشنهادهای شرکت بیمه نوین تصریح‌کرد: ما به دنبال ایجاد فضای سازنده‌ایم تا دامنه دید و آگاهی خود را نسبت به نقاط قوت، ضعف، فرصت و تهدیدهای پیش‌روی‌مان وسعت دهیم، به همین منظور در نظام پیشنهادهای شرکت بیمه نوین ما آماده دریافت پیشنهادهایی نه تنها از سوی کارکنان، نمایندگان، مشتریان و خانواده‌های آنان هستیم بلکه پذیرای نظرات و پیشنهادات تک تک شهروندان مطابق با آیین‌نامه جدید خواهیم بود و از آن استقبال می‌کنیم.

وی ادامه داد: همچنین طبق این آیین‌نامه، نفس پیشنهاد دادن و ذات ایده‌ها برای ما ارزشمند است و از دریافت آن استقبال می‌کنیم و از افرادی که برای نخستین بار به ما پیشنهاد بدهند، تقدیر خواهیم کرد. فارغ از اینکه پیشنهاد آن‌ها در کمیته تخصصی پس از ارزیابی معیارهای اجرایی شدن را داشته باشد یا نه.

وی با دعوت از تمام کسانی که می‌توانند با ایده‌ها و پیشنهادهای خود به بهبود عملکرد شرکت بیمه نوین کمک کنند، خاطرنشان کرد: مهم‌ترین نکته در اثربخشی و کارآمدی این نظام در عملکرد کیفی و کمی شرکت‌ها حمایت و همراهی مدیران است و خوشبختانه این اعتماد و باور در نگاه مدیریتی شرکت بیمه‌نوین در استقرار اثرگذار نظام پیشنهادها وجود دارد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: