بانک سامان به منظور ایجاد امکان ویژهسازی خدمات دریافت پیام کوتاه برای مشتریان، در ارايه اين خدمت تغييراتي میدهد.
عباس میرزا نیری مدیر بانکداری الکترونیک ضمن اعلام این خبر گفت: از این پس، خدمت ارسال پیامک واریز و برداشت فقط به مشتريان متقاضي و با دريافت آبونمان سالانه به مبلغ نودوپنج هزار ریال ارایه میشود.
مدیر بانکداری الکترونیک بانک سامان تصریح کرد: مشترياني که تمايلي به دريافت پیامکهای مربوط به واریز یا برداشت وجوه را ندارند ميتوانند تا دهم بهمن ماه با ارسال عدد 1 به شماره 20000، بانک را از انصراف خود آگاه کنند. گفتنی است، عدم ارسال پیامک به معنی موافقت با دریافت پیامک و کسر آبونمان سالانه تلقی خواهد شد.
وی تاکید کرد: با وجود این تغییر در ارایه خدمت، ارسال پیامکهای آگاهیرسانی همچون پیامک ورود به نت بانک و مسدودی کارت، همچنان برای تمام مشتریان بانک بهصورت رایگان انجام خواهد شد.
لازم به ذکر است، امکان گزارشگیری رایگان از تراکنشهای انجام شده مانند گذشته از طریق درگاههای نت بانک، سامانک و خودپرداز برای تمام مشتریان فراهم است و مشتریان میتوانند پرسشها و مشکلات خود را با مرکز سامان ارتباط به شماره 6422-021 درمیان بگذارند.