کد خبر: ۶۱۱۵۲
تاریخ انتشار: ۲۲:۵۷ - ۳۰ دی ۱۳۹۴ - 20 January 2016
جشنواره "بهار تا بهار" بیمه نوین با ارائه شرایط و تخفیف‌‍‌های ویژه برای بیمه‌گذاران قدیمی و جدید در سراسر کشور برگزار می‌شود.
جشنواره "بهار تا بهار" بیمه نوین با ارائه شرایط و تخفیف‌‍‌های ویژه برای بیمه‌گذاران قدیمی و جدید در سراسر کشور برگزار می‌شود.

 بیمه نوین در آستانه یازدهمین سال فعالیت خود و همزمان با سی‌وهفتمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی، جشنواره بهار تا بهار را از ابتدای بهمن 94 تا پایان اردیبهشت 95 در سراسر کشور برگزار می‌کند.

این جشنواره شامل ارائه تخفیفات ویژه‌ای به مشتریان قدیمی تحت عنوان"نوین بمانید" و فرصتی برای بیمه‌گذاران جدید با نام "انتخاب نوین" برای برخورداری از امتیازات ویژه این طرح است.

در این جشنواره مشتریان وفادار بیمه نوین می‌توانند با توجه به دوره‌های تمدید بیمه‌نامه خود در این شرکت از تخفیفاتی در بیمه‌های اتومبیل، آتش‌سوزی، مسئولیت ناشی از آتش‌سوزی در قبال همسایگان، حوادث انفرادی و مسافرتی خارج از کشور بهره‌مند شوند.

در طرح "انتخاب نوین" جشنواره بهار تا بهار ویژه مشتریانی که تازه به خانواده بیمه نوین می‌پیوندند، تخفیف‌هایی در بیمه‌های اتومبیل، آتش‌سوزی منازل مسکونی، مسئولیت ناشی از آتش‌سوزی در قبال همسایگان و مسافرتی خارج از کشور به بیمه‌گذاران این شرکت ارائه می‌شود.

متقاضیان و بیمه‌گذاران برای آگاهی از تسهیلات و خرید بیمه‌نامه می‌توانند به نزدیک‌ترین شعبه یا نمایندگی شرکت بیمه نوین در سراسر کشور مراجعه و با مرکز ارتباط نوین به شماره 22251060- 021 تماس بگیرند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: