کد خبر: ۶۰۸۰۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۲ - ۲۸ دی ۱۳۹۴ - 18 January 2016
نمادهای چون بانک ملت ،بانک صادرات ، بانک تجارت و بانک انصار که به‌عنوان لیدر گروه بانکی شناخته می‌شوند تا روز شنبه بازدهی 5تا 10درصدی ساختند اما در روز یکشنبه، انرژی این صنعت معتبر بورسی تخلیه‌شده و با اصلاح قیمت روبرو شدند.
بورس بانکداری ایرانی –  نمادهای شرکت‌های بانکی در بازار سرمایه در روز یکشنبه 26دی‌ماه سال 1394،  با اصلاح روبرو شدند این در حالی است که تمامی این شرکت‌ها در 2هفته گذشته با اقبال فعالان بازار سرمایه  روبرو شده  و توانستند بازدهی خوبی به سهامداران خود ارائه کنند.

 نمادهای چون بانک ملت ،بانک صادرات ، بانک تجارت و بانک انصار که به‌عنوان لیدر گروه بانکی شناخته می‌شوند تا روز شنبه بازدهی  5تا 10درصدی ساختند اما در  روز یکشنبه،  انرژی این صنعت معتبر بورسی تخلیه‌شده و با  اصلاح قیمت روبرو شدند .

 در این روز اغلب سهام بانکی با صف حجیم فروش روبرو شدند تا جایی که شاخص کل بازار سرمایه را به کمک صنعت خودروسازی تا 600واحد به پایین کشیدند و اگر این روند برای چند روز ادامه پیدا کند سود چند روز گذشته تبدیل به زیان خواهد شد، بنابراین این امیدواری وجود دارد که سهامداران عمده و حقوقی‌های بانکی به کمک این صنعت بشتابند تا از افت بیشتر آن‌ها جلوگیری کنند .


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: