کد خبر: ۶۰۷۹۴
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۶ - ۲۷ دی ۱۳۹۴ - 17 January 2016
مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت بیمه البرز تشکیل شد و سرمایه این شرکت از مبلغ ۳ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال به ۴ هزار میلیارد ریال افزایش یافت.
مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت بیمه البرز تشکیل شد و سرمایه این شرکت از مبلغ ۳ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال به ۴ هزار میلیارد ریال افزایش یافت.

مجمع عمومی به طور فوق‌العاده شرکت بیمه البرز به ریاست محمدرضا تقوایی رییس هیات مدیره، موحد‌نژاد نماینده دولت، نماینده سازمان بورس و نماینده سازمان حسابرسی با حضور اکثریت 92.7 درصد سهامداران تشکیل و افزایش سرمایه بیمه البرز تصویب شد.

رییس هیات مدیره بیمه البرز در این مجمع هدف از افزایش سرمایه این شرکت از محل سود انباشته را ارتقای توانگری بیمه البرز عنوان کرد و گفت: بیمه البرز هم‌اکنون به لحاظ رشد حق بیمه، خدمات پرداخت خسارت سریع و جلب رضایت مشتریان در سطح یک شرکت‌های بیمه کشور قرار دارد.

تقوایی افزود: خوشنامی بیمه البرز حاصل تلاش کارکنان،‌ مدیران و سهامداران این شرکت در راستای ارتقای سطح کیفیت خدمات است.

وی ادامه داد: بیمه البرز هم‌اکنون از موثرترین شرکت‌های بیمه کشور است و امیدواریم در یک دوره میان مدت کمتر از پنج سال با همین روند صعودی که طی می‌کند، رتبه دوم را به لحاظ سهم از بازار به دست بیاورد.

به گفته رییس هیات مدیره بیمه البرز، طراحی و تولید بیمه‌نامه‌های نوین با هدف تنوع بخشی به محصولات بیمه‌ای و پاسخگویی به نیاز جامعه از اهداف دیگر بیمه البرز است که امید است با درایت اعضای هیات مدیره، در سال‌های آینده این هدف محقق شود.

وی ادامه داد : با افزایش سرمایه تا مبلغ ۴ هزار میلیارد ریال امکان قبولی اتکایی برای بیمه البرز محقق می‌شود.

سید رسول تاجدار، مدیرعامل بیمه البرز نیز در مجمع عمومی به طور فوق‌العاده این شرکت هدف از افزایش سرمایه بیمه البرز را افزایش حاشیه توانگری عنوان کرد و گفت: با این افزایش سرمایه، حضور بیمه البرز در بخش‌ بیمه‌های انرژی پررنگ‌تر می‌شود هر چند هم‌اکنون نیز بیمه البرز با وجود داشتن سهم هفت درصدی از کل بازار بیمه، در بخش انرژی ۲۰ درصد از سهم بازار را به خود اختصاص داده است که سهم چشم‌گیری است.

وی تاکید کرد : بازار بیمه کشور در مسیر ابتدایی حرفه‌ای شدن قرار دارد اما متاسفانه برخی از شرکت‌های بیمه دچار روزمرگی و حساب‌آرایی شده اند. به همین دلیل بیمه البرز با در نظر گرفتن تمام جوانب، پیش‌بینی درآمدهای خود را با احتیاط خاصی انجام داد هر چند خوشبختانه درآمد کسب شده بیش از پیش‌بینی‌ها بود.

شرکت بیمه البرز تاکنون با داشتن سرمایه ۳ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال، بزرگ‌ترین شرکت بیمه خصوصی کشور بود که با افزایش سرمایه ۱۱ درصدی‌،‌ سرمایه خود را به مبلغ ۴ هزار میلیارد تومان افزایش داد و بدین‌ترتیب همچنان به عنوان بزرگ‌ترین شرکت بیمه خصوصی به لحاظ سرمایه به فعالیت حرفه‌ای بیمه‌گری خود ادامه می‌دهد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: