کد خبر: ۶۰۴۱۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۶ - ۲۳ دی ۱۳۹۴ - 13 January 2016
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲۱ ، از احداث اولین بوستان کارآفرینی شهر تهران در جنوب غرب پایتخت خبر داد.
به گزارش خبرگزاری مهر، اسفندیار آزاده عروه گفت: اولین بوستان کارآفرینی شهر تهران با رویکرد آموزشی گذر مهارتی و تحقق شعار هر شهروند منطقه ۲۱ ، یک مهارت فنی و حرفه ای، در پارک گلریز احداث خواهد شد.

وی ضمن اشاره به اینکه بوستان کار آفرینی منطقه ۲۱ با همکاری و تعامل سازمان فنی و حرفه ای استان تهران و تیم تخصصی مهارت آموزی آن سازمان راه اندازی می شود، بیان داشت: همه شهروندان منطقه در تمامی سطوح سنی و لایه های مختلف اجتماعی می توانند از خدمات ویژه این بوستان استفاده کنند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲۱ در ادامه افزود: شهروندانی که فاقد مهارت هستند یا علاقه به یادگیری مهارت هایی جدید دارند می توانند از ظرفیت های آموزشی و مهارتی موجود در بوستان کارآفرینی بهره مند شوند.

به گفته وی، مهارت های فنی و حرفه ای از قبیل کنف بافی، گلدوزی، منبت کاری، نقاشی، طراحی، خطاطی و...، در بوستان کارآفرینی منطقه ۲۱ به علاقه مندان یادگیری مهارت های جدید به صورت رایگان، آموزش داده می شود.

آزاده عروه در پایان تصریح کرد: تمامی اقدامات فرهنگی و اجتماعی در سطح منطقه ۲۱ در راستای رویکرد فرهنگی و اجتماعی شهرداری کلانشهر تهران به منظور ساختن شهروند مسئول، آگاه و توانمند و همچنین به فعلیت رساندن پتانسل های بالقوه شهروندان منطقه انجام می شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: