کد خبر: ۶۰۳۸۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۳ - ۲۳ دی ۱۳۹۴ - 13 January 2016
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم گفت: نخستین نمایشگاه گردشگری، هتلداری و صنایع وابسته جزیره قشم با حضور رئیس سازمان میراث فرهنگی به مدت پنج روز از 23 تا 27 دی برگزار می شود.
بانکداری ایرانی ـ سرویس گردشگری و مناطق آزاد: مسعود کرباسچی افزود: در این نمایشگاه سراسری، فعالان حوزه های گردشگری، هتلداری و صنایع دستی 28 استان و مناطق آزاد چابهار، انزلی، ماکو و اروند شرکت می کنند.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه فعالان گردشگری عمان نیز حضور دارند، اظهار کرد: خط مستقیم کشتیرانی بین منطقه آزاد قشم و عمان نیز در حاشیه این نمایشگاه با حضور معاون رئیس جمهوری افتتاح می شود.

به گفته کرباسچی، افتتاح بزرگترین پیست سافاری کشور، برگزاری جشنواره اقوام ایران زمین و نمایشگاه صنایع دستی و غذاهای محلی از دیگر برنامه های نخستین نمایشگاه سراسری گردشگری، هتلداری و صنایع وابسته جزیره قشم به شمار می رود.
وی اضافه کرد: در نمایشگاه یاد شده با برپایی چهار سیاه چادر عشایری و برگزاری موسیقی اقوام ایران زمین، صنایع دستی و غذاهای محلی 28 استان کشور در 45 غرفه به مراجعه کنندگان ارائه می شود.

کرباسچی با اشاره به تخفیف 50 درصدی خدمات جامعه هتلداران قشم در مدت برگزاری این نمایشگاه، اظهار امیدواری کرد که مجموع این اقدام ها در کنار خدمات مناسب جامعه آژانس داران، انجمن راهنمایان گردشگری و سفره خانه های قشم، موجب رونق هرچه بیشتر گردشگری در این جزیره شود.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: