کد خبر: ۶۰۳۸۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۸ - ۲۳ دی ۱۳۹۴ - 13 January 2016
همزمان با هفته پژوهش اولین جشنواره پژوهش های برتر منطقه آزاد ارس با انتخاب 10 پژوهش برتر برگزار شد.
بانکداری ایرانی ـ سرویس گردشگری و مناطق آزاد:  یوسف داداش زاده گفت: اولین جشنواره پژوهش های برتر با هدف گسترش روحیه تحقیق و پژوهش و جلب مشارکت حداکثری خانواده بزرگ محققین و استفاده از اساتید و پژوهشگران برگزار شد.

یوسف داداش زاده با بیان اینکه مفهوم رقابت در عرصه پژوهش در میان قشر دانشگاهی بارزتر و روشن تر از هر قشر دیگری است گفت: با ایجاد فرصت رقابت دانشگاه ها در عرصه پژوهش و فن آوری و در زمینه های اقتصاد دانش بنیان، می توانیم به ایجاد فضای رقابتی سالم و علمی در دانشگاه ها کمک نماییم و بنیه علمی پایان نامه ها و مقالات را پژوهش محور نماییم.

مدیر برنامه و بودجه سازمان منطقه آزاد ارس در ادامه با اشاره به اینکه 30 اثر در این جشنواره شرکت کرده اند تصریح کرد: پس از بررسی های هیات داوران و انتخاب شورای داوری، در مجموع ده عنوان مقاله و پایان نامه که رویکرد اقتصاد دانش بنیان و اقتصاد مقاومتی داشتند و در کنفرانس های بین المللی چاپ شده بود بعنوان پژوهش برتر انتخاب شدند.

داداش زاده همچنین در پایان گفت: در این جشنواره از 30 پژوهشگر برتر دانشگاه های مستقر در منطقه آزاد ارس و دانشگاه های آزاد و پیام نور هادیشهر تجلیل شد.

اولین جشنواره پژوهش های برتر با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران این سازمان، دبیر شورای آموزش عالی مناطق آزاد کشور، روسای دانشگاه ها و پردیس های ارس، مسئولین شهرستان و دانشجویان برگزار شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: