کد خبر: ۵۹۷۰۹
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۴ - ۱۶ دی ۱۳۹۴ - 06 January 2016
مدیرعامل بیمه «ما» در راستای تعامل موثر با شبکه فروش از نحوه برگزاری دوره آموزشی نمایندگان جدید بازدید کرد.
بانکداری ایرانی – مدیرعامل بیمه «ما» در راستای تعامل موثر با شبکه فروش از نحوه برگزاری دوره آموزشی نمایندگان جدید بازدید کرد.

 مجید صفدری، مدیرعامل بیمه «ما» در بازدید از کلاس‌های آموزشی نمایندگان به بیان نکاتی در خصوص ویژگی‌های فروش بیمه‌نامه، فرآیند مذاکره، سازکار تبلیغات موثر و مشتری‌مداری در صنعت بیمه پرداخت.

وی با اشاره به اینکه نمایندگان هر شرکت بیمه‌ای از بازوهای اصلی آن مجموعه به شمار می‌آیند، گفت: فرآیند عملیات بیمه‌گری جدید، قدرت انتخاب مشتری را بالا برده، بنابراین در دنیای امروز نمایندگان فروش موفق علاوه بر افزایش بیمه‌ای، مهارت‌های بازاریابی مدرن، قدرت مذاکره، دانش جامعه‌شناسی و روانشناسی بررسی محیط جغرافیایی، علم تقسیم بازار و رفتار مصرف‌کننده را نیز کسب می‌کنند.

صفدری افزود: نقشه راه بیمه «ما» مشخص است، این نقشه راه بر اساس تقسیم بازار تبیین شده است و بر همین اساس نیز فروش و جذب پرتفوی صورت خواهد گرفت.

مدیرعامل بیمه «ما» در پایان تاکید کرد: در دنیای امروز مدیریت، توجه به کار مشارکتی با در کنار هم بودن معنا پیدا می‌کند. «ما» بودن در مدیریت یک تفکر است بدان معنی که تمامی اعضای یک سازمان اعم از نماینده فروش، مدیر امور شعب و مدیر حقوقی در یک تیم به نحو احسن وظایف خود را انجام می‌دهند.

انتهای پیام
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: