کد خبر: ۵۹۳۷۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۱ - ۱۳ دی ۱۳۹۴ - 03 January 2016
شرکت توسعه فناوری ارتباطات پاسارگاد آریان پروانه ارتباطات ثابت (FCP) را از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی دریافت کرد.
شرکت توسعه فناوری ارتباطات پاسارگاد آریان پروانه ارتباطات ثابت (FCP) را از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی دریافت کرد.

به گزارش  تسنیم، پس از دور اول ارائه پروانه ارتباطات ثابت (FCP) به هشت شرکت اینترنتی، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نهمین مجوز بهره‌برداری از شبکه ارتباطات ثابت را به شرکت توسعه فناوری ارتباطات پاسارگاد آریان اعطا کرد.

شرکت توسعه فناوری ارتباطات پاسارگاد آریان کنسرسیومی متشکل از 9 شرکت فعال صنعت مخابرات و اینترنت شامل فناپ، گسترش اطلاعات و ارتباطات ندا رایانه، آزادنت رسانه، شرکت رسانه آوابرید، شبکیه شریف، توسعه ارتباطات هما، ارتباطات اوراکل، فنی مهندسی مروا سیستم و پردیس اطلاع‌رسان سپهر است.

این کنسرسیوم در خرداد ماه سال جاری با عنوان کنسرسیوم پیشگامان نام‌آور اطلاعات و ارتباطات جاویدان تشکیل شد که پس از اخذ تاییدیه‌های لازم سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، پروانه‌ی FCP را تحت عنوان شرکت توسعه فناوری ارتباطات پاسارگاد آریان دریافت کرد.

این شرکت به منظور توسعه شبکه‌ تجاری خود و استفاده‌ حداکثری از توان و ظرفیت فعالان صنعت، اقدام به ایجاد و توسعه‌ شبکه‌ همکاران تجاری کرده و تاکنون موفق به توافق با 30 شرکت فعال شده است.

همچنین در ادامه راه از فعالان قدیمی صنعت (دارندگان پروانه‌های PAP، PSTN، ISDP، ISPو VOIP)جهت مذاکره، توافق و پیوستن به شبکه‌ همکاران تجاری دعوت کرده است.

خبرگزاری تسنیم پیش از این خبر تأیید صلاحیت این کنسرسیوم برای دریافت پروانه‌های جدید ارتباطات ثابت از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی را داده بود و اکنون شاهد اعطای این پروانه به فناپ هستیم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: