کد خبر: ۵۹۲۷۰
تاریخ انتشار: ۲۲:۳۲ - ۱۱ دی ۱۳۹۴ - 01 January 2016
سرپرست باشگاه پرسپولیس با عنایت به مسئله خانوادگی پیش آمده با جدایی وی و با تاکید بر موقتی بودن این مسئله و تمایل باشگاه به ادامه همکاری در آینده، موافقت کرد.
 بانکداری ایرانی – آندره پانادیچ به دلیل مشکلات خانوادگی ناشی از بیماری صعب العلاج پدرش ناچار به ترک پرسپولیس شد. این مسئله از چندی پیش مطرح شد ولی حساسیت شرایط تیم، اعلام این موضوع را تا پایان بازی با استقلال خوزستان عقب انداخت تا اینکه پنج شنبه شب پس از بازی با استقلال خوزستان مطرح شد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، در جریان نشست مربی کروات پرسپولیس با طاهری، با توجه به هماهنگی هایی که از قبل با برانکو ایوانکوویچ به عمل آمده بود، سرپرست باشگاه پرسپولیس با عنایت به مسئله خانوادگی پیش آمده با جدایی وی و با تاکید بر موقتی بودن این مسئله و تمایل باشگاه به ادامه همکاری در آینده، موافقت کرد.

آندره پانادیچ نیز ضمن ابراز ناراحتی از شرایط پیش آمده واعلام اینکه اصلا تمایل نداشت در شرایط کنونی پرسپولیس را ترک کند، این مسئله را اجتناب ناپذیر خواند وعنوان کرداز میان او و برادرش یک نفر باید به کرواسی برمی‌گشت و در نهایت با هماهنگی ایوانکوویچ قرار شد که او برای کمک به پدر و مادرش عازم شود. او ابراز امیدواری کرد این جدایی موقت باشد. طاهری نیز موافقت خود اعلام کرد، از نظر باشگاه این جدایی موقت تلقی می شود و مجموعه منتظر بازگشت هر چه سریعتر وی خواهد بود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: