کد خبر: ۵۹۱۵۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۲ - ۱۰ دی ۱۳۹۴ - 31 December 2015
مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش با بیان اینکه بخش خصوصی همیشه از مدیریت دولتی بهتر عمل خواهد کرد افزود: دستور دولت است و تا جائی که بتوانیم کارها را به بخش خصوصی واگذار می کنیم.
بانکداری ایرانی ـ سرویس گردشگری و مناطق آزاد: علی اصغر مونسان در حاشیه افتتاح مجتمع بین المللی آموزش های تخصصی علوم و فنون کیش گفت : در سازمان منطقه آزاد فعالیت های مختلف آموزشی در مدیریت های مختلف به صورت پراکنده وجود داشت که در گام نخست برآن شدیم تمام موضوع های آموزشی در این مجموعه متمرکز شود.

وی افزود : این مرکز به بخش خصوصی واگذار شد و منطقه تنها کار نظارتی و حاکمیتی می کند ، برای افزایش کیفیت فعالیت های آموزشی از بخش خصوصی بهره گرفته ایم .

رئیس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد کیش اظهار داشت : ظرفیت خوبی در این مجموعه برای گسترش وتنوع فعالیت های آموزشی وجود دارد که با اختصاص ساختمانی به این مجموعه و توسعه فعالیت ها امیدواریم یکی از مراکز نمونه آموزشی کشور باشد.

وی در مورد حضور بخش خصوصی در فعالیت های آموزشی گفت : معتقدم بخش خصوصی همیشه از مدیریت دولتی بهتر عمل خواهد کرد و در حوزه آموزشی نیز بدین گونه خواهد بود ،اقدام هایی که در این موسسه انجام شده حاکی از این موضوع است ، هزینه های بی مورد کاهش و کیفیت ها افزایش یافته است .

به گفته مونسان ، در شرایط کنونی موسسه زبان کیش در حال بازگشت به جایگاه ، لوگو و برند خود است و افزایش کیفیت کار نیز حاکی از این مساله است .
مدیرعامل منطقه آزاد کیش اظهار داشت : اگر مجموعه، دولتی اداره می شد شاهد روند نزولی و افزایش هزینه ها بودیم واقدام های توسعه ای متوقف می شد .

وی اضافه کرد : هر بخشی که در سازمان حاکمیتی نباشد و بتوانیم ، به بخش خصوصی واگذار می کنیم ، در حوزه گردشگری اقدام هایی انجام شده و در حال گسترش است ، کارهای حاکمیتی ، سیاستگذاری و نظارتی تنها باید توسط سازمان انجام گیرد و سایر فعالیت ها به بخش خصوصی واگذار شود .

مونسان تاکید کرد : در حوزه شهری نیز این اتفاق صورت گرفته است ، دستوردولت است تا جائی که بتوانیم کارها را به بخش خصوصی واگذار می کنیم .

مجتمع بین المللی آموزش های تخصصی موسسه آموزشی علوم وفنون کیش دوره های آموزشی تربیت مترجم به زبان های انگلیسی – فرانسه ، مدیریت ، سبک زندگی و زبان تخصصی را برگزار می کند .
در این مراسم جمعی از معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد کیش حضور داشتند .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: