کد خبر: ۵۸۹۳۴
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۱ - ۰۸ دی ۱۳۹۴ - 29 December 2015
ال‌جی پنجشنبه همین هفته به طرفداران محصولات موبایل خود گوشی هوشمند V10 و جوایز ارزنده دیگر هدیه می‌دهد.
ال‌جی پنجشنبه همین هفته به طرفداران محصولات موبایل خود گوشی هوشمند V10 و جوایز ارزنده دیگر هدیه می‌دهد.

به گزارش ایسنا، علیرغم اینکه زمان زیادی از عرضه V10 در ایران نمی‌گذرد، این گوشی هوشمند تحسین بسیاری از کارشناسان و متخصصان حوزه فناوری را برانگیخته است.

اولین گوشی هوشمند سری V به منظور ایجاد تجربه چندرسانه‌ای عالی برای مشتریان علاقه‌مند به شبکه‌های اجتماعی امروزی طراحی شده، V10 قابلیت‌های بی‌نظیر همانند نمایشگر دوم، دو دوربین جلو و حالت دستی یا Manual برای ویدئو دارد که مصرف و تولید محتوای چندرسانه‌ای را تا جایی که امکان دارد راحت می‌کند.

ال‌جی از طرفداران V10 دعوت کرد تا در روز پنجشنبه دهم دی ماه 94 از ساعت 9 صبح تا 3 بعدازظهر به فروشگاه ال‌جی در طبقه همکف بازار چارسو مراجعه کنند و کارت شرکت در قرعه‌کشی را دریافت کنند. کارت‌های قرعه‌کشی محدود است. قرعه‌کشی در همان روز و رأس ساعت 5 بعدازظهر در حضور شرکت‌کنندگان انجام می‌شود.

جوایزی که برای علاقه‌مندان V10 در نظر گرفته شده 10 عدد گوشی ال‌جی V10 برای 10 تن، 200 عدد کارت حافظه میکرو اس دی با ظرفیت 200 گیگا بایت به ارزش بیش از چهار میلیون ریال به صورت رایگان برای 200 تن در ازای خرید گوشی ال‌جی V10 از فروشگاه ال‌جی واقع در بازار چارسو و یک عدد کارت حافظه میکرو اس دی با ظرفیت 32 گیگا بایت به سایر طرفداران در ازای خرید گوشی ال‌جی V10 از فروشگاه ال‌جی واقع در بازار چارسو است.

مهلت خرید با در دست داشتن کارت قرعه‌کشی از 10 تا17 دی ماه خواهد بود و برای دریافت جایزه ارائه کارت ملی الزامیست.

علاقه‌مندان به گوشی هوشمند V10 می‌توانند از این گوشی هوشمند در فروشگاه ال‌جی در بازار چارسو واقع در تهران، خیابان جمهوری، تقاطع حافظ، ضلع جنوب شرقی بازدید کرده و در قرعه‌کشی بزرگ V10 شرکت کنند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: