کد خبر: ۵۸۹۰۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۶ - ۰۸ دی ۱۳۹۴ - 29 December 2015
در مراسم اولین جشنواره ملی رضایتمندی مشتری که روز 29 آذر ماه سال جاری در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد، نشان عالی این جشنواره از سوی دکتر مرتضی بانک معاون کل نهاد ریاست جمهوری به مهندس مجید صفدری مدیر عامل شرکت بیمه «ما» اهدا شد.
بانکداری ایرانی – بیمه «ما»  تندیس اولین جشنواره ملی رضایت مندی مشتری را در حوزه بانک و بیمه دریافت کرد.

در مراسم اولین جشنواره ملی رضایتمندی مشتری که روز 29 آذر ماه سال جاری در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد،  نشان عالی  این جشنواره از سوی دکتر مرتضی بانک معاون کل نهاد ریاست جمهوری به مهندس مجید صفدری مدیر عامل شرکت بیمه «ما» اهدا شد.

بر اساس این گزارش، در این جشنواره که تنی چند از مسئولان، مدیران بانک ها و بیمه ها، دست اندرکاران بازاریابی و مقامات دولتی همچون معاون کل نهاد ریاست جمهوری،مدیر کل حقوقی وزارت اقتصاد و دارائی،رئیس انجمن سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان حضور داشتند، نشان عالی مدیریت شایسته در حوزه بانک و بیمه به  6 بانک و 5 شرکت بیمه گر موفق در حوزه رعایت حقوق مشتریان و رضایتمندی ارباب رجوع اهدا شد.

این گزارش حاکی از آن است که  نخستین جشنواره رضایت مندی مشتری در حوزه بانک و بیمه با حمایت معنوی دستگاه های اجرایی و با کوشش انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان و فراکسیون حمایت از حقوق مصرف کنندگان مجلس شورای اسلامی برگزار شده است و پس از انجام فرایندهای ارزیابی، منتخبین در حوزه تامین رضایت مندی مشتریان بانک و بیمه معرفی و تندیس ویژه مدیریت شایسته بانک و بیمه دریافت کردند.

گفتنی است کسب بالاترین میزان رضایتمندی بیمه‌گذاران با استفاده از سیستم‌های به روز فناوری اطلاعات، به کارگیری علم بازاریابی مدرن ، ایجاد زیرساخت‌های مدیریت ارتباط با مشتریان و خدمات رسانی مناسب و شایسته از اهداف اصلی در استراتژی تدوین شده شرکت بیمه «ما» است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: