کد خبر: ۵۸۹۰۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۴ - ۰۸ دی ۱۳۹۴ - 29 December 2015
بيمه البرز در پي آتش‌سوزي در يكي از كارخانه‌هاي شركت صنعتي استيل البرز مبلغ ۱۴ ميليارد و پانصد ميليون ريال خسارت آتش‌سوزي پرداخت كرد.
بانکداری ایرانی –بيمه البرز در پي آتش‌سوزي در يكي از كارخانه‌هاي شركت صنعتي استيل البرز مبلغ ۱۴ ميليارد و پانصد ميليون ريال خسارت آتش‌سوزي پرداخت كرد.

يكي از كارخانه‌هاي شركت استيل البرز چندي پيش دچار حادثه حريق شد كه بيمه البرز بلافاصله پس از بررسي كارشناسانه و تخمين ميزان خسارت،‌ مبلغ ۱۴ ميليارد و ۵۰۰ ميليون ريال خسارت به اين شركت خسارت پرداخت كرد.

مديرعامل بيمه البرز ضمن اعطاي چك خسارت به مديرعامل استيل البرز گفت: پرداخت دقيق و سريع خسارت وظيفه ما به عنوان بيمه گر و حق مسلم بيمه گزاران خسارت‌ديده است و در شرايط دشوار كنوني كه خيلي از شركت‌هاي بيمه توان پرداخت اين وجوه را به يكباره ندارند، بيمه البرز به خاطر داشتن حاشيه توانگري بالا خسارت‌ها را در كمترين زمان ممكن و به طور دقيق پرداخت مي‌كند.

مديرعامل شركت استيل البرز نيز از ارايه خدمات خوب بيمه البرز به شركت تحت سرپرستيش و دقت تيم كارشناسي بيمه البرز در محاسبه ميزان خسارت وارده،‌ قدرداني كرد و گفت: علاوه بر رضايت مديران ارشد در بخش بيمه هاي مسووليت مدني و آتش‌سوزي، تمام كاركنان شركت استيل البرز نيز از بيمه البرز به خاطر ارايه بهترين خدمات در بخش بيمه هاي درمان تكميلي رضايت كامل دارند.

وي با اعلام رضايت حداكثري از بيمه البرز و قدرداني از همراهي و بيمه‌گري خوب اين شركت در تعامل با استيل البرز،‌اذعان داشت: هرچند نرخ حق بيمه بيمه البرز ممكن است نسبت به ساير شركت هاي بيمه بالاتر باشد اما به دليل عرضه خدمات خوب، باكيفيت و حرفه‌اي و سرويس‌دهي مناسب،‌ شركت استيل البرز بيمه البرز را به عنوان بيمه‌گر خود انتخاب كرده است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: