کد خبر: ۵۸۴۱۶
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۵ - ۰۳ دی ۱۳۹۴ - 24 December 2015
استاندار کرمان گفت: دولت باید برای پساتحریم و اجرای اقتصاد مقاومتی در کشور برنامه‌ریزی کند.
علیرضا رزم حسینی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان کرمان با گرامیداشت روز ملی ثبت احوال اظهار کرد: یکی از برنامه های جدی ثبت احوال، الکترونیکی کردن اسناد ادارات و صدور شناسنامه به صورت مکانیزه است. صدور 300 هزار کارت هوشمند ملی در برنامه اداره کل ثبت احوال است و باید این روند سرعت یافته و تکمیل شود.

وی افزود: 25 میلیارد دلار درآمد دولت برای پرداخت یارانه می‌رود و اگر از مالیات درآمدی بماند برای هزینه‌های دولت است و در صورت وجود پول، برای توسعه هزینه خواهد شد.

رزم حسینی با تاکید بر اینکه باید در استان کرمان با ظرفیت‌های درونی استان کار کنیم، بیان کرد: در دوره رکود در کشور، خطوط انتقال آب در استان کرمان در حال اجراست و این از ظرفیت‌های بخش غیردولتی است.

استاندار کرمان گفت: اتخاذ سیاست‌های کلان اقتصادی در وضعیت استان و شهرستان ها تاثیر می‌گذارد و امیدواریم با رفع تحریم و مشکل سقوط قیمت‌های جهانی، شاهد بهبود شرایط باشیم. باید در شرایط بهبود وضعیت ارز و قیمت نفت ذخیره می کردیم و باید ریاضت اقتصادی را تحمل کرده تا بتوانیم کار را جلو ببریم.

رزم حسینی اظهار کرد: انتظار داریم که مدیران دستگاه های اجرایی در شورای برنامه ریزی شخصا حضور یابند تا بهره وری خوبی از شورا داشته باشیم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: