کد خبر: ۵۸۲۳۰
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۱ - ۰۱ دی ۱۳۹۴ - 22 December 2015
معاون امورحج و زیارت از بیمه ایران به پاس ارائه خدمات مطلوب بیمه ای به بیمه گذاران سازمان حج و زیارت تقدیر و تشکر کرد.
بانکداری ایرانی –  معاون امورحج و زیارت از بیمه ایران به پاس ارائه خدمات مطلوب بیمه ای به بیمه گذاران سازمان حج و زیارت تقدیر و تشکر کرد.
 
 درنامه حمید محمدی خطاب به مسوولان بیمه ایران با اشاره به فاجعه تاسف انگیزمنا که در آن هزاران حاجی مهاجر الی الله با لباس یکرنگی وپاکی،دوشادوش یکدیگر و دراوج مظلومیت به سوی معبود پرکشیدند،آورده است: بی شک این موضوع تا ابدیت درذهن تاریخ جاودانه خواهد ماند.

وی ادامه داده است: کم نبودند انسان های خالص و پاکبازی که از لحظات از اول وقوع این حادثه،درداخل و خارج ازکشور به مدد آسیب دیدگان و جانباختگان این واقعه تلخ و ناگوار شتافتند تا افزون بر اجر معنوی برای خویشتن،مرحمی باشند بر آلام بازماندگان، لیکن برخی دراین میان گوی سبقت را از دیگران ربودند و نام و کار خویش را در دو عالم جاودانه ساختند.

معاون سازمان حج و زیارت درادامه با تشکر از مسوولان و کارکنان بیمه ایران دراین آزمون سخت و سنگین الهی آورده است: امیدوارم زحمات خالصانه شما که با دلی پاک و مالامال ازعشق به بندگان صالح پروردگار است،نزدخداوند عظیم در لوح محفوظ الهی ثبت و ضبط گردیده و مورد رضایت حق( جل وعلی) قرار گیرد.

درواقعه تاسف انگیز حج سال جاری درمنا بیش از 450 از نفر حاجیان ایرانی جان خود را از دست دادند.

بدنبال وقوع این حادثه بیمه ایران به عنوان شرکت بیمه گر درکمترین زمان ممکن پرداخت تعهدات خود به بیمه گذاران را آغاز کرد. بیمه ایران دراین حادثه بیش از 30 میلیارد تومان غرامت به حادثه دیدگان وذینفعان پرداخت کرد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: