کد خبر: ۵۸۱۰۴
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۳ - ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - 21 December 2015
مجید صفدری مدیرعامل بیمه «ما» و دکتر جباری مدیرعامل صندوق تأمین خسارت‌های بدنی در دیداری دوستانه با یکدیگر تبادل نظر کردند.
بانکداری ایرانی ـ مجید صفدری مدیرعامل بیمه «ما» و دکتر جباری مدیرعامل صندوق تأمین خسارت‌های بدنی در دیداری دوستانه با یکدیگر تبادل نظر کردند.

مدیران عامل شرکت بیمه «ما» و صندوق تامین خسارت‌های بدنی طی جلسه‌ای به بحث و بررسی اقتصاد مقاومتی و شرایط و گشایش‌های ایجاد شده دوران پساتحریم پرداختند.

مدیرعامل بیمه «ما» در خصوص شرایط دوران پساتحریم گفت: در دوران پساتحریم اولین گام صنعت بیمه کشور باید حفظ دستاوردها و موقعیت‌های تثبیت شده باشد و نسبت به برقراری و ارتقاء توسعه با شرکت‌های بزرگ بیمه‌ای جهان اقدام شود. توسعه ظرفیت‌های داخلی می‌تواند موجب ورود شرکت‌های بزرگ بیمه‌ای دنیا به صنعت بیمه کشور شود و نتیجه این امر ارتقاء دانش فنی و به روز رسانی صنعت بیمه در تمامی حوزه‌ها است.

وی در ادامه اضافه کرد: بیمه‌گران می‌توانند از فرصت‌های به دست آمده استفاده کنند. در این راستا نقش آموزش و تبادل علم مدرن بازاریابی، فروش، CRM، طراحی بیمه‌نامه‌های جدید، استفاده از فناوری‌های IT و تکنولوژی اطلاعات جایگاه با اهمیتی دارد.

صفدری تاکید کرد: درون‌گرایی و خود بیمه‌گری که بازار ایران را فرا گرفته و هر ریسکی را حتی بیش از ظرفیت نزد خود و در نهایت داخل کشور نگه می‌داریم، سیستمی است که باید اصلاح شود چنانچه در صنعت بیمه ایران بیشتر سرمایه‌گذاری شود آن‌گاه صنعت بیمه ایران توانمندتر و قدرتمندتر از عهده جذب ریسک‌ها بر می‌آید.

جباری نیز در خصوص قانون جدید بیمه‌نامه شخص ثالث و اقدامات انجام شده در صندوق تامین خسارت‌های بدنی و سرمایه‌گذاری‌های انجام شده در راستای مسئولیت اجتماعی مجموعه تحت مدیریتشان مباحثی را مطرح کردند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: