کد خبر: ۵۷۶۸۸
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۲ - ۲۶ آذر ۱۳۹۴ - 17 December 2015
یکی دیگر از رویکردهای این بانک حضور گسترده در تمامی نقاط کشور و ارائه خدمات متنوع بانکی به منظور فراهم نمودن دسترسی عمومی هموطنان به این خدمات است که در همین راستا در بیش از 12 هزار نقطه حضور دارد.
دکتر فرحی مدیر عامل پست بانک ایران در بازدید از بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی الکامپ با حضور در غرفه وزارت ارتباطات و فن آوری اطلاعات طی نشست خبری با خبرنگاران رسانه ها اظهار داشت این بانک دارای دو رویکرد اصلی است که یکی از آن، بعنوان بانک تخصصی حوزه IT و بانک توسعه ای روستایی است. بر این اساس تلاش میکند با تامین مالی بخشهای IT و ICT آنها را مورد حمایت قرار دهد.

وی افزود: یکی دیگر از رویکردهای این بانک حضور گسترده در تمامی نقاط کشور و ارائه خدمات متنوع بانکی به منظور فراهم نمودن دسترسی عمومی هموطنان به این خدمات است که در همین راستا در بیش از 12 هزار نقطه حضور دارد.

فرحی تصریح کرد: خوشبختانه زیرساختهای وزارت ارتباطات و فنآوری اطلاعات بستر مناسبی را برای توسعه و گسترش خدمات پست بانک ایران در سطح کشور ایجاد کرده است و این بانک آمادگی لازم برای تامین مالی فعالان حقیقی و حقوقی بخشهای مختلف را دارد.

مدیرعامل پست بانک ایران عنوان کرد: با توجه به تفاهم نامه منعقده با صندوق توسعه ملی، این بانک تسهیلات مورد نیاز کسب و کارهای خرد و متوسط (SMEها) را برای حمایت از تولید در سطح کشور پرداخت می کند که سقف آن برای اشخاص حقیقی 10 میلیارد ریال و اشخاص حقوقی 100 میلیارد ریال و نرخ آن نیز 10 درصد می باشد.

وی با بیان این که در سال گذشته بالغ بر 80 هزار فقره تسهیلات در سطح روستاها پرداخت شده است، گفت: باجه های پست بانک ایران تمامی خدمات پولی و بانکی را به صورت لحظه ای (online) به هموطنان ارائه می کنند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: