کد خبر: ۵۷۶۷۲
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۷ - ۲۶ آذر ۱۳۹۴ - 17 December 2015
با این امکان می‌توان در سطح کشور و متناسب با خصوصیات مشتریان در هر منطقه، نیازهای بیمه‌ای را شناسایی، طراحی و معرفی کرد.
بانکداری ایرانی –مدیرعامل بیمه سرمد، امکان همکاری با بانک شهر را از مزیت‌های این شرکت دانست.

 علیرضا هادی گفت: با این امکان می‌توان در سطح کشور و متناسب با خصوصیات مشتریان در هر منطقه، نیازهای بیمه‌ای را شناسایی، طراحی و معرفی کرد.

هادی افزود: از نظر ما هر فرد یک مشتری است و هر مشتری مجموعه‌ای از نیازهای بیمه‌ای است که متناسب با هر نوع فعالیت، سلیقه و نیاز بیمه‌ای باید به آن توجه کرد و اگر در این مسیر قبل از هر چیز در مقام مشاور صادق و صریح بیمه‌گذار قرار بگیریم، به مسئولیت اجتماعی خود عمل کرده‌ایم و مشتری نیز به ما اعتماد کرده و ما را به دیگران معرفی خواهد کرد.

وی ادامه داد: در این مسیر زیرساخت‌های مناسبی در موضوعات فنی، تحقیق و توسعه، مالی و فناوری‌اطلاعات شرکت فراهم کرده‌ایم که می‌تواند، در توسعه فعالیت‌های شرکت به ویژه در بیمه‌های زندگی و خرد موثر واقع شده و آحاد مردم جامعه را از آن بهره‌مند کرد.

مدیرعاملبیمه سرمد، امکان استفاده از دو شبکه بانکی بزرگ در کشور همچون بانک صادرات ایران و بانک شهر را به عنوان یکی از امتیازات بیمه سرمد برشمرد که می‌تواند در در سطح کشور و متناسب با خصوصیات مشتریان در هر منطقه نیازهای بیمه‌ای را شناسایی، طراحی و معرفی کند و در مرحله بعد در نزدیک‌ترین نقطه به مشتری خدمات بیمه‌ای و به ویژه بیمه زندگی را عرضه کند.

هادی ادامه داد: بانک - بیمه(Bancassurance) در چند دهه اخیر در کشورهای توسعه‌یافته و به ویژه اروپایی از جایگاه قوی نزد سهام‌داران و مشتریان برخوردار شده و استقبال مردم نیز به خصوص در بیمه‌های زندگی توانسته، به این مقوله رویکرد مشتری‌مدارانه و پاسخ به نیاز مشتری، ببخشد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: