کد خبر: ۵۷۲۷۱
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۳ - ۲۱ آذر ۱۳۹۴ - 12 December 2015
سرمربی لیورپول می گوید این تیم در ژانویه خریدی نخواهد داشت و با همین ترکیب تا پایان فصل ادامه خواهد داد.
به گزارش ایسنا و به نقل از گاردین، قرمزپوشان آنفیلد امیدوار هستند تا تیم های بزرگ با از دست دادن امتیاز در هفته های آتی به صدر جدول لیگ برتر برسند و برای اولین بار قهرمانی در جزیره را تجربه کنند.

یورگن کلوپ سرمربی موفق لیورپول درباره شرایط این تیم و احتمال خرید بازیکن در نقل و انتقالات زمستانی گفت: تلاشم این است که به همین ترکیب ادامه دهم و به آنها اعتماد کنم تا بدانند که من به آنها اعتماد دارم. اعتماد نیز در کوتاه مدت حاصل نمی شود و بهتر است بازیکنان همگی در بلند مدت متوجه اعتماد من به خود بشوند. به همین خاطر قطعا در زمستان خریدی نخواهیم داشت و با همین ترکیب تا پایان فصل به کارمان ادامه خواهیم داد. از طرفی بعید است بازیکنی نیز از ترکیب تیم ما جدا شود.

سرمربی لیورپول در ادامه گفت: مطمئنا اگر ما با مشکلی روبرو هستیم به خاطر کیفیت بازیکنان نبوده بلکه به خاطر مسائل دیگر نظیر عدم اعتماد به نفس یا تمرکز بوده است. وظیفه من این است که خونسرد باشم و به بازیکنانم بگویم که در چه زمینه هایی بهتر است پیشرفت کنند.

او درباره وضعیت دانیل استوریج که بار دیگر دچار مصدومیت شده، گفت: هنوز نمی توان درباره شرایط او صحبت کرد باید منتظر ماند فکر نمی کنم دوری او بیش از دو هفته به طول بکشد. او مصمم است خیلی زود در ترکیب تیم به میدان برود تا روی هاجسون را قانع کند که در یورو 2016 بازی کند ولی از طرفی عجله کردن در روند بهبودی اصلا به صلاح او نیست و باید منتظر باشیم و ببینیم او در چه زمانی به بهبودی 100 درصد می رسد. همچنین یان فلاناگان نیز هفته دیگر به ترکیب تیم اضافه می شود و آن زمان ما دو دفاع راست و دو دفاع چپ خواهیم داشت. بازگشت هندرسون از بند مصدومیت نیز در خط هافبک خیلی به سود ما خواهد بود. شما برای موفقیت در لیگ برتر به 20-22 بازیکن با کیفیت نیاز دارید که من فکر می کنم این ترکیب دلخواه من به زودی آماده می شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: