کد خبر: ۵۷۰۱۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۷ - ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - 09 December 2015
هم اندیشی روسای شعب استان تهران با حضور دولتی مدیرعامل، پدرام رییس هیات مدیره و کودزری مدیرشعب استان تهران در محل سالن اجتماعات ادارات ستاد مرکزی بانک قرض الحسنه مهر ایران برگزار شد.
هم اندیشی روسای شعب استان تهران با حضور دولتی مدیرعامل، پدرام رییس هیات مدیره و کودزری مدیرشعب استان تهران در محل سالن اجتماعات ادارات ستاد مرکزی بانک قرض الحسنه مهر ایران برگزار شد.

 مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در این نشست اظهارداشت: این گردهمایی را به فال نیک می گیریم و امیدواریم که رویکرد و خروجی این جلسه باعث ایجاد هم افزایی گردد.

دولتی ادامه داد: در این مدت به حول قوه الهی و تلاش جمیع پرسنل و مدیران بانک، نکات مثبت زیادی اتفاق افتاده و توفیقات بسیاری نصیب شده است  که انجام تبلیغات رسانه ای فاخر و تداوم آن به منظور شناخت نام بانک قرض الحسنه مهر ایران تنها بخشی از آن می باشد.

مدیرعامل بانک با اشاره به اهمیت ایام اربعین حسینی (ع) بیان داشت: حماسه اجتماع بزرگ اربعین حضرت ابا عبداله الحسین (ع)، یک صحنه نمایش از اتحاد جهان تشیع است و بانک قرض الحسنه مهر ایران نیز توانست با تهیه 5 دستگاه خودپرداز سیار و برپایی دو ایستگاه صلواتی در پایانه مرزی مهران، تلاش بی دریغی در شناساندن برند و نام بانک داشته باشند.

سیامک دولتی تصریح کرد: ماموریت و مسئولیت اجتماعی این بانک در رفع مایحتاج ضروری مردم و توانمندسازی نیازهای خرد مالی اقشار آسیب پذیر جامعه می باشد و کلیه کارکنان باید با گشاده رویی و مهربانی بر تحقق اصول مشتری مداری تاکید ورزند.

محسن پدرام رئیس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران نیز در این نشست طی سخنانی گفت: با توجه به گزارش آمار منابع، مصارف و میزان وصول مطالبات سال 94 بانک، از ستاد و شعب استان تهران توقع داریم تا در چند ماه باقی مانده سال، تلاش مضاعفی در راستای تحقق اهداف تعیین شده داشته باشند.

وی افزود: چنانچه هر یک از شعب ما در استان، با برنامه ریزی منسجم و دقیق تری نسبت به تحقق طرح ها و اهداف مطروحه برای سال جاری عمل نمایند، بی شک عملکرد بهتری در جذب و رشد منابع، توزیع صحیح مصارف و کنترل میزان مطالبات بانک خواهند داشت.
شایان ذکر است، در ابتدای این گردهمایی کودزری به ارائه آمار منابع، مصارف و میزان مطالبات استان به تفکیک هر شعبه پرداخت و این نشست با پاسخ گویی به سوالات روسای شعب توسط مدیرعامل بانک پایان یافت.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: