کد خبر: ۵۶۶۶۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۰ - ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - 06 December 2015
مردم استان ایلام این توفیق را دارند که میزبان قدمگاه هزاران زائر اربعین حسینی از سراسر کشور و حتی کشورهای دیگر باشند و در این ایام در خانه های خود از زائران پذیرایی می نمایند.
خسروی مشاور وزیر و مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت امور اقتصادی و دارایی و جاهد قائم مقام وی به همراه حیدری رئیس اداره روابط عمومی و بازاریابی و نجفی مدیر شعب استان ایلام بانک قرض الحسنه مهر ایران با آیت ا... لطفی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام دیدار کردند.

 نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در این دیدار بیان داشت: پیاده روی میلیونی شیعیان در اربعین حسینی که به پیشنهاد مقام معظم رهبری برای قدرت نمایی در مقابله نظام سلطه و استکبار جهانی برگزار شد، نمادی از اقتدار جهان اسلام، تشیع و همچنین احیای فرهنگ سرخ شهادت است.

وی افزود: مردم استان ایلام این توفیق را دارند که میزبان قدمگاه هزاران زائر اربعین حسینی از سراسر کشور و حتی کشورهای دیگر باشند و در این ایام در خانه های خود از زائران پذیرایی می نمایند.

آیت الله لطفی ضمن تشکر از زحمات و دستور مساعد سیامک دولتی مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در استقبال از زائران حسینی (ع) اظهار داشت: در این میان از خدمات ارائه شده بانک، به علت تخصیص 3 دستگاه خودپرداز سیار و برپایی 2 ایستگاه صلواتی در پایانه مرزی مهران به منظور ارتقاء خدمت رسانی به عزاداران و سوگواران حسینی (ع)، کمال تقدیر و تشکر را دارم.


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام تصریح کرد: بار دیگر تلاش های بی شائبه مردم و مسئولین در برگزاری مراسم با شکوه اربعین، حماسه دیگری خلق کرد و در این باره نقش اصلی را مردم بر عهده داشتند که با همت خود زمینه پذیرایی شایسته از زائران را در شهرهای مختلف استان بویژه شهرستان مرزی مهران فراهم کرده اند.

شایان ذکر است، این دیدار با اقامه نماز  ظهر و عصر به امامت آیت الله لطفی پایان یافت.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: