کد خبر: ۵۶۳۰۰
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۹ - ۱۱ آذر ۱۳۹۴ - 02 December 2015
نشست هم‌اندیشی مدیران بیمه سرمد با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، معاونان و مدیران ستادی و استانی در هتل ارم تهران برگزار شد.
 بانکداری ایرانی – سرویس بانک و بیمه؛ نشست هم‌اندیشی مدیران بیمه سرمد با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، معاونان و مدیران ستادی و استانی در هتل ارم تهران برگزار شد.

علیرضا هادی، مدیرعامل بیمه سرمد در این نشست ضمن تاکید بر مبحث مهم فکرکردن و اندیشیدن، گفت: ما در بیمه سرمد، فرصت‌هایی داریم که باید به نحو شایسته از آن بهره ببریم، وجود نیروهای جوان، انعطاف‌پذیر، با توان بالای انجام مطالعه و کار بر اساس آن، دارای انگیزه و جویای نام از مهمترین فرصت‌هایی است که بیمه سرمد از آن برخوردار است.

هادی با تاکید بر انجام فکر و برنامه‌ای که در مسیر اهداف و برنامه‌های شرکت باشد و آن‌ها را محقق کند، خاطر نشان کرد: حرکت در مسیر برنامه سه ساله شرکت که در برگیرنده همه بخش‌های تولید حق بیمه، سرمایه‌های انسانی و مشتری است، بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: ما به طور خاص بر بخش بانک - بیمه که اتفاقا موضوع روز دنیا هم هست، تاکید داریم. رشته بیمه‌ای که در بازار امروز دنیا در بانک‌ها جا باز کرده، بیمه زندگی است که بسیار می‌تواند برای شرکت جایگاه ایجاد کند.

هادی به جایگاه ارزشمند مشتری در بیمه سرمد اشاره کرد و گفت: از نظر ما هر فرد یک مشتری است و هر مشتری مجموعه‌ای از نیازهای بیمه‌ای است که باید به آن توجه کرد و متناسب با هر نوع فعالیت، هر نوع سلیقه و هر نوع نیاز، خدمات بیمه‌ای ارائه داد. اگر در این مسیر قبل از هر چیز در مقام مشاور صادق و صریح بیمه‌گذار قرار بگیریم، احترام و تکریم را برای او به طور تمام و کمال و نه در حد شعار به انجام برسانیم، به مسئولیت اجتماعی خود عمل کرده‌ایم و مشتری نیز به ما رو کرده و ما را به دیگران معرفی خواهد کرد.

توسعه محوری و برنامه محوری
در ادامه این مراسم، تقوی‌نژاد، عضو هیات مدیره بیمه سرمد نیز با تاکید بر توسعه محوری و برنامه‌محوری در انجام امور، گفت: با توجه به پتانسیل‌هایی که از طریق سهامداران ایجاد شده، می‌توانیم با توسعه و نوآوری محصولات بیمه‌ای و ارائه بهتر خدمات به مشتریان، شرکت را در تمام بخش‌ها توسعه داده و به سودی پایدار دست یابیم.

وی توسعه شبکه فروش را یکی از مهمترین اهداف شرکت در سال جاری برشمرد و افزود: امیدواریم بیمه سرمد را در صنعت بیمه به عنوان برندی «برنامه محور» معرفی کنیم که به هر قیمتی به جذب پرتفوی نمی‌اندیشد.

در پایان این نشست نیز روسای شعب به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: