کد خبر: ۵۶۱۷۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۴ - ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - 01 December 2015
استاندار ایلام در دیدار با مدیرعامل و جمعی از مسئولان ارشد بانک ملت گفت: با توجه به مراوادت تجاری و زیارتی ایران با عراق، فعالیت بانک ملت در آن کشور بسیار راهگشاست.
بانکداری ایرانی – سرویس بانک و بیمه؛استاندار ایلام در دیدار با مدیرعامل و جمعی از مسئولان ارشد بانک ملت گفت: با توجه به مراوادت تجاری و زیارتی ایران با عراق، فعالیت بانک ملت در آن کشور بسیار راهگشاست.

محمدرضا مروارید در دیدار با مدیرعامل و جمعی از مسئولان ارشد بانک ملت، از خدمات این بانک به زائران اربعین در شهر مهران قدردانی کرد.

وی از بانک ملت به عنوان یکی از فعال ترین بانک ها در سطح استان ایلام یاد کرد و خواستار مشارکت بیشتر این بانک در سرمایه گذاری های خرد و کلان استان شد.

استاندار ایلام، به گسترده شدن مراودات روزافزون تجاری و زیارتی بین ایران و عراق اشاره و با توجه به تجارب بانک ملت در زمینه فعالیت در خارج از کشور، بر فعالیت این بانک در کشور عراق تأکید کرد.
سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری نیز در این دیدار به ضعف منابع مالی و کوچک مقیاس بودن طرح های اشتغال زا در استان اشاره کرد و خواستار همکاری بیشتر بانک ملت در زمینه اجرای طرح های اشتغال زا به خصوص طرح های مربوط به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی و همچنین ساخت مسکن ایثارگران شد.

حشمت الله عسگری همچنین به مطالبات معوق بانک ها و مشکلات مشتریان در زمینه بازپرداخت اقساط اشاره کرد و خواستار بخشش جریمه دیرکرد و تقسیط مجدد تسهیلات مشتریان شد.

مدیرعامل بانک ملت نیز در این دیدار، حمایت مسئولان ارشد استان از بانک ملت را خواستار شد و برای مشارکت این بانک در اجرای طرح های سرمایه گذاری در استان ایلام اعلام آمادگی کرد.

علی رستگار از آمادگی بانک ملت برای تعیین تکلیف بدهی های معوق مشتریان خبر داد و گفت: در صورت مراجعه مشتریان به بانک جهت تعیین تکلیف معوقات خود، بانک نسبت به بخشش جریمه دیرکرد و تقسیط طولانی مدت معوقات مشتریان اقدام خواهد کرد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: