کد خبر: ۵۶۱۵۲
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۸ - ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - 30 November 2015
مدیرعامل بیمه سرمد گفت: بیمه سرمد وارد سومین سال فعالیت خود در بازار بیمه کشور شده و از ترکیب فروش و حق بیمه مناسب و با ارزشی برخوردار است. این بیمه به عنوان شرکتی شناخته شده که نگاه بلندمدت برای حضور و فعالیت در بازار بیمه کشور دارد.
مدیرعامل بیمه سرمد گفت: بیمه سرمد وارد سومین سال فعالیت خود در بازار بیمه کشور شده و از ترکیب فروش و حق بیمه مناسب و با ارزشی برخوردار است. این بیمه به عنوان شرکتی شناخته شده که نگاه بلندمدت برای حضور و فعالیت در بازار بیمه کشور دارد.

 علیرضا هادی در مراسم سومین سالگرد تاسیس شرکت بیمه سرمد با بیان اینکه از همان ابتدای فعالیت این راهبرد اساسی و بنیادین در بیمه سرمد پایه‌گذاری شد که فعالیت در بازار با رعایت اصول فنی و مالی حاکم بر بنگاه داری تحقق می‌یابد، افزود: بیمه سرمد به دنبال کسب سهم از بازار به هر قیمت نیست و هم‌اکنون به موجب شاخص توانگری مالی و معیارهای آیین‌نامه توانگری مالی مصوب شورای عالی بیمه، رتبه مهم و تعیین کننده‌ای کسب کرده است.

وی افزود: این شرکت همچنین به موجب برنامه سه ساله، گام به گام خانه‌های پازل حضور در بازار را تکمیل خواهد کرد و متناسب با نیاز مشتریان زیر ساخت‌های عملیاتی و فنی خود را تقویت و توسعه خواهد داد تا بتواند به انتظار همه ذینفعان پاسخ شایسته و مناسب بدهد.

مشتری جایگاه اول در توفیق یا عدم توفیق کسب و کار
مدیر عامل بیمه سرمد گفت: به این معنا اعتقاد پیدا کرده‌ایم که مشتری در همه کسب و کارها و به ویژه بیمه جایگاه اول را برای توفیق یا عدم توفیق کسب و کار دارد و عوامل متعددی موجب جلب نظر، وفاداری و ماندگاری مشتری می‌شود؛ چرا که مشتری به جا و به درستی به دنبال تامین نیاز خود است، یعنی می‌خواهد بیمه را متناسب با نیاز خود ببیند و انتخاب کند، او انتظار صریح و صادق بودن را دارد، مشتری می‌خواهد در زمان دریافت خدمات از مشاوره و اطلاعات درست، قابل درک و در دسترس برخوردار باشد، او باید بتواند اطمینان حاصل کند که به امنیت و آرامش خاطر واقعی که برای آن بیمه‌نامه دریافت کرده است، دست پیدا کرده و خواهد کرد.

هادی ادامه داد: این موضوع در کوچکترین و کم هزینه‌ترین بیمه‌نامه ها هم معنا دارد، حق بیمه که در واقع مشتری و بیمه‌گذار با پرداخت آن امنیت خاطر را خریداری می‌کند، در مقایسه با تعهدات آتی شرکت بیمه، بسیار ناچیز است، اما ارزش آرامشی که ایجاد می‌کند، غیرقابل انکار و بزرگ است.

وی افزود: اگر این پوشش بیمه متناسب با نیاز او باشد و به او اطلاعات و مشاوره کافی و صادقانه داده شده باشد که بداند چه انتظاری می‌تواند داشته باشد و چه انتظاری نباید داشته باشد، می‌تواند در زمان وقوع حادثه و خسارت امنیت و آرامش خاطر دوباره به دست آورده و بیمه‌گر به عنوان پشتیبان مالی او عمل کند، در غیر این صورت در این موقع هم برای او و هم برای بیمه‌گر، زمان از دست رفته و مشتری از بیمه‌گر روی‌گردان می‌شود.

مدیرعامل بیمه سرمد، امکان استفاده از دو شبکه بانکی بزرگ در کشور همچون بانک صادرات ایران و بانک شهر را به عنوان یکی از امتیازات بیمه سرمد برشمرد که می‌تواند اولا در سطح کشور و متناسب با خصوصیات مشتریان در هر منطقه نیازهای بیمه‌ای را شناسایی، طراحی و معرفی کند و در ثانی در نزدیک‌ترین نقطه به مشتری خدمات بیمه‌ای و به ویژه بیمه زندگی را عرضه کند.

اسماعیل لله‌گانی، مدیرعامل بانک صادرات ایران نیز با بیان اینکه در حال حاضر هم‌افزایی بانک - بیمه روز به روز بیشتر در جهان مورد توجه قرار می گیرد، گفت: فعالیت از طریق بانک - بیمه دارای دو دسته از موافقان و منتقدان است که طبق نظریه موافقان، حضور بانک سهامدار در کنار شرکت بیمه موجب می‌شود تا بانک از توان مالی و نقاط قوت و ضعف شرکت بیمه زیرمجموعه خود شناخت کامل داشته باشد. در مقابل منتقدان این طرح نیز اعتقاد دارند چنانچه بحرانی برای هر کدام ایجاد شود، هر دو سازمان به عنوان ذینفع واحد تحت‌الشعاع قرار می‌گیرند که ایراد اساسی به این طرح است.

مدیرعامل بانک صادرات گفت: بنابراین بهترین حالت، حضور چند مجموعه بزرگ در ترکیب سهامداران شرکت بیمه است.

لله‌گانی با بیان اینکه بانک‌ها برای حفظ مشتریان خود برخی از خدمات بیمه‌ای را از شرکت بیمه خریداری کرده و به طور رایگان به سپرده‌گذاران خود اهدا می‌کنند، گفت: شرکت‌های بیمه نیز می‌توانند برای مشتریان وفادار خود به عنوان هدیه سپرده‌های بانکی در نظر بگیرند.

وی گفت: در دوره پساتحریم، واردات، صادرات و فعالیت‌های ارزی افزایش می‌یابد و ارائه پوشش‌های بیمه‌ای فرصت مناسبی را در اختیار بیمه سرمد قرار می‌دهد.

لله‌گانی با تاکید بر بحث مهم برندسازی، اجرایی شدن استراتژی‌های بیمه سرمد را نیازمند برنامه عملیاتی که در آن استفاده از برند بانک‌های سهامدار به منظور معرفی بیمه سرمد دانست و افزود: حضور سهامداران بزرگ موجب اطمینان خاطر بیشتر بیمه‌گذاران خواهد بود.

وی تحقق طراحی محصولات نوین در بیمه سرمد را ایجاد واحدR&D یا تحقیق و توسعه دانست که با بومی‌سازی محصولات روز دنیا بتواند متناسب با نیازهای آحاد جامعه محصولات بیمه‌ای را طراحی و عرضه کند.

رونمایی از نخستین سامانه باشگاه مشتریان در صنعت بیمه کشور
در این مراسم همچنین در حضور مدیران ارشد، سهامداران بانکی و سرمایه گذاری، مدیران بیمه مرکزی، دبیر کل سندیکای بیمه گران ایران و مدیران ارشد شرکت‌های بیمه‌گذار، نمایندگان و کارگزاران برتر از سامانه باشگاه مشتریان رونمایی شد.

مهدی مهدوی، معاون طرح و توسعه بیمه سرمد در این مراسم در این خصوص توضیحاتی را ارائه داد و ضمن تاکید بر فعالیت دوساله تیم بیمه سرمد برای طراحی سامانه باشگاه مشتریان گفت: برای ایجاد ارتباط عمیق‌تر با مشتریان، این سامانه طراحی شده که بیمه‌گذاران می‌توانند با عضویت در آن خانواده خود را نیز دعوت و به عضویت این باشگاه درآورند و همچنین در صورت خرید بیمه‌نامه به صورت اعتباری اقساط بیمه‌نامه را از طریق همین سامانه پرداخت کنند و از تسهیلات و تخفیفات ویژه این باشگاه بهره‌مند شوند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: