کد خبر: ۵۶۱۴۸
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۲ - ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - 30 November 2015
دکتر نتاج:
دکتر نتاج خاطرنشان کرد: در گذشته هر محصول با توجه به تغييرات تدريجي و بلند مدت عمر طولاني داشت اما اکنون در حوزه فناوري اطلاعات با هر چشم بر هم زدني تغييرات ايجاد مي شود و لذا سازمان ها بايد همگام با اين تغييرات پيش روند.
 مدير عامل بانک قوامين گفت: توسعه خدمات در حوزه بانکداري الکترونيک و فناوري اطلاعات يک اصل مهم و ضروري است. 

 دکتر نتاج، مدير عامل بانک قوامين، در جمع مديران و کارکنان معاونت فناوري اطلاعات با بيان اينکه يکي از چالش هاي پيش روي اقتصاد دنيا و به تبع آن بانک ها در حوزه فناوري اطلاعات کاهش چرخه عمر محصولات ارائه شده در اين بازار است بر رشد دانش فناوري تاکيد کرد و افزود: توسعه خدمات درحوزه بانکداري الکترونيک و فناوري اطلاعات يک اصل مهم و ضروري است.

دکتر نتاج خاطرنشان کرد: در گذشته هر محصول با توجه به تغييرات تدريجي و بلند مدت عمر طولاني داشت اما اکنون در حوزه فناوري اطلاعات با هر چشم بر هم زدني تغييرات ايجاد مي شود و لذا سازمان ها بايد همگام با اين تغييرات پيش روند.

وي با بيان اينکه امروزه نگاه به سازمان ها از حالت سنتي خارج شده و ناظران و ذي نفعان در انتظار ارائه خدمات در بالاترين سطح فناوري الکترونيک هستند، تصريح کرد: دست يابي به ساختار جديد در سازمان ها وابسته به دانش همکاران در حوزه فناوري اطلاعات و ارتباطات است و بايد با تغيير رويه از سمت بانکداري سنتي به سمت بانکداري الکترونيک حرکت کنيم.

مدير عامل بانک قوامين يادآور شد: محدود بودن زماني که در اختيار هر سازمان براي هم سويي با تغييرات است و گام برداشتن در مسيري که بهبود کيفيت زندگي ذينفعان و سپرده گذاران را در پي داشته باشد از چالش هاي پيش روي سازمان هاست. 

دکتر نتاج با اشاره به چالش ديگر پيش روي سازمان ها و بويژه بانک ها خاطرنشان کرد: در حوزه واسطه گري وجوه بازدهي موسسسات پولي وبانکي با توجه به سياستگذاري هاي موجود در کشور با مشکلاتي روبه رو شده است و براي گذر از اين مشکلات بايد به حوزه فناوري الکترونيک نگاه ويژه يي داشته باشيم

وي با تاکيد بر اينکه چشم سهامداران به بانک است و سود آنان بايد سر موعد پرداخت شود، ادامه داد: اگر مالکان وسهامداران دست از حمايت از بانک ها بر دارند تداوم حيات آنها با خطر رو به رو مي شود.

دکتر نتاج خطاب به همکاران در حوزه فناوري اطلاعات اظهار کرد: همکاران در ديگر بخش هاي سازمان نيازمند توسعه دانش در بخش فناوري اطلاعات و ارتباطات بانکي هستند و شما علاوه بر اينکه خود را مجهز به دانش روز در اين حوزه مي کنيد بايد ساير همکاران را نيز با زباني قابل فهم آگاهي ببخشيد. 

مدير عامل بانک قوامين همکاران شاغل دراين حوزه را افسران فناوري اطلاعات و ارتباطات ناميد و ابراز اميدواري کرد با بهره مندي از دانش چند بعدي آنان بانک از بسترخدمات بانکداري الکترونيک بيشترين بهره برداري را داشته باشد. 

دکتر نتاج يادآور شد: با نگاهي به کشورهاي پيرامون متوجه فاصله هاي موجود در بحث فناوري اطلاعات مي شويم که کم کردن اين فاصله ها و برطرف کردن آن يکي از وظايف همکاران دراين حوزه است و همه بايد با بهره مندي از دانش و توان خود ظرفيت هاي بالقوه موجود را به بالفعل تبديل کنند.

مدير عامل بانک در پايان با اشاره به دوران پساتحريم و برقراري ارتباط با ساير کشورها بيان کرد: اکنون که شرايط براي برقراري ارتباط با ساير کشورها در حوزه اقتصادي فراهم شده است؛ ما نيز بايد از هنر برقراري ارتباط برخوردار باشيم؛ چراکه تغييرات بسيار سريع رخ مي دهد. 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: