کد خبر: ۵۵۸۲۰
تاریخ انتشار: ۰۰:۴۲ - ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - 28 November 2015
رییس موسسه بین المللی آموزش عالی منطقه آزاد قشم گفت: ایجاد رشته های کاربردی و مرتبط با مشاغل سازمان منطقه آزاد قشم، امنیت شغلی مناسبی را برای دانشجویان این رشته ها در پی خواهد داشت.
بانکداری ایرانی ـ سرویس گردشگری و مناطق آزاد: محمدعلی داوریار گفت: فهرست رشته های مورد نظرموسسه آموزش عالی قشم با هدف تایید به دفتر گسترش آموزش عالی اعلام شده است.

داوریار با اعلام اهمیت بالا بردن سطح آموزشی این دانشگاه بیان کرد: با توجه به حضور  چند تن از متخصصان برجسته رشته آی تی کشور (فناوری اطلاعات و ارتباطات)طی دو ماه گذشته در قشم و تاکید بر اهمیت ارتقای سیستم نرم افزاری، این دانشگاه در پی ایجاد مرکز آموزش مجازی در  این منطقه است.

به گفته وی دانشجویان از سراسر ایران می توانند بدون حضور فیزیکی و پرداخت هزینه های گزاف رفت و آمد و مسکن، از محل سکونت شان ادامه تحصیل داده و تنها برای انجام آزمون به این واحد مراجعه کنند.

رییس موسسه بین المللی آموزش عالی قشم با بیان اینکه همه دانشگاه های کشور به سوی تحصیلات تکمیلی گام برداشته اند اظهار داشت: این دانشگاه نیز طی ماه های اخیر با چند دانشگاه معتبر جهان وارد گفتگو شده و به زودی درهای موسسه آموزش عالی قشم به روی آینده ای روشن، گشوده خواهد شد.

رییس موسسه بین المللی آموزش عالی منطقه آزاد قشم نوید داد: در ترم جدید با هدف ارتقای سطح علمی دانشجویان این دانشگاه از حضور استادان به نام کشور که از توانمندی بالای دانش روز برخوردار هستند، بهره خواهیم برد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: