کد خبر: ۵۵۷۶۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۸ - ۰۶ آذر ۱۳۹۴ - 27 November 2015
سومین همایش بازاریابی و فروش بیمه‌های زندگی با حضور نمایندگان شعب شرکت در سالن همایش‌های شرکت بیمه رازی برگزار شد.
 بانکداری ایرانی – سرویس بانک و بیمه؛ سومین همایش بازاریابی و فروش بیمه‌های زندگی با حضور نمایندگان شعب شرکت در سالن همایش‌های شرکت بیمه رازی برگزار شد.

فرشید بخشی، معاون فنی بیمه‌های اشخاص شرکت بیمه رازی در این همایش گفت: شرکت بیمه رازی با توجه به شرایط جاری و تحولات صورت گرفته در صنعت بیمه، قصد دارد بیمه‌های زندگی را دراین شرکت تقویت کند و سهم بیمه‌های زندگی را در پرتفوی شرکت افزایش دهد. در این راستا ازهمه امکانات و ظرفیت‌ها استفاده خواهد شد و برگزاری دوره‌های آموزشی نیز در همین راستا است.

معاون فنی بیمه‌های اشخاص بیمه رازی افزود: بیمه‌های زندگی برای بیمه‌شدگان، صنعت بیمه، جامعه و اقتصاد و نمایندگان منافع متنوعی دارد و بدین سبب توصیه می‌کنیم نمایندگان شرکت در این رشته فعالیت گسترده‌تری داشته باشند.

در این همایش یک روزه سه تن از استادان صنعت بیمه، مطالب و تجربیات خود را در حوزه بازاریابی و فروش بیمه‌های زندگی، زبان بدن و اصول و فنون مذاکره جهت شرکت‌کنندگان تشریح کردند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: