کد خبر: ۵۵۵۹۹
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۳ - ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - 25 November 2015
نشست بررسی میزان پیشرفت شاخص‌های سند راهبردی هفت‌گانه شرکت سهامی بیمه ایران با حضور اعضای هیات مدیره ومدیران فنی وستادی این شرکت و نمایندگان وزارت امور اقتصادی ودارایی برگزار شد.
 بانکداری ایرانی – سرویس بانک و بیمه؛ نشست بررسی میزان پیشرفت شاخص‌های سند راهبردی هفت‌گانه شرکت سهامی بیمه ایران با حضور اعضای هیات مدیره ومدیران فنی وستادی این شرکت و نمایندگان وزارت امور اقتصادی ودارایی برگزار شد.

سیدعباس حسینی، مدیرعامل بیمه ایران در این نشست با اشاره به اینکه صورت‌های مالی به تنهایی بیانگر عملکرد شرکت‌ها نیست گفت: ارائه صورت‌های مالی ابزاری برای شفافیت و انضباط مالی شرکت‌های مختلف است که به همراه گزارش عملکرد هیات مدیره‌ها در مجامع، گزارش واقعی‌تر از عملیات شرکت را بیان می‌کند.

وی با اشاره به تنوع و گستردگی خدمات بیمه ایران گفت: انجام تکلیف‌های قانونی مختلف از جمله بیمه توسعه نیز باید در نظام ارزیابی عملکرد این شرکت مورد توجه قرار گیرد.

حسینی با اشاره به ضرورت افزایش رتبه‌بندی و سطح توانگری شرکت متبوعش، سطح توقعات از این شرکت را بالا دانست و افزود: ما یک بنگاه اقتصادی هستیم که علاوه بر تکالیف بسیاری که بر عهده داریم باید به مسئولیت‌های اجتماعی خود نیز بپردازیم و در کنار آن سود‌آوری هم داشته باشیم.

مدیرعامل بیمه ایران، نظام فکری درست و افزایش سرمایه واقعی و داشتن ابزارهای مناسب را از الزامات سرآمدی شرکت متبوعش در غرب آسیا دانست و گفت: در این صورت می‌توانیم با شرکت‌های بیمه‌ای بزرگ خارجی رقابت داشته باشیم و به جایگاه خود در منطقه برسیم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: