کد خبر: ۵۵۱۱۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۵ - ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - 21 November 2015
نشست خبری فرمانده بسیج ادارات و رسانه ها همزمان با هفته بسیج امروز با حضور اصحاب رسانه در تهران برگزار شد.
به گزارش خبرنگار بانکداری ایرانی از این نشست، سرهنگ پاسدار علیرضا عاشوری در این نشست از برنامه های بسیج ادارات و رسانه ها گفت.

عاشوری در این نشست تاکید کرد: این تفکر بسیجی بود که باعث شد که با وجود کمک 44 کشور به صدام ما پیروز مطلق در دفاع مقدس بودیم. هم چنین ایستادگی ملت های منطقه در مقابل قدرت ها به برکت تفکر وجود تفکر بسیجی است. 

وی در این نشست از تجمع عظیم بسیجیان ادارات و سازمان ها در تهران خبر داد گفت: این تجمع 12 هزار نفری روز دوم آذرماه از ساعت 9 صبح در محل مصلی بزرگ امام خمینی در تهران برگزار می شود. 

عاشوری ادامه داد: در این تجمع بسیجیان گردان های عاشورا و الزهرا شرکت می کنند. 
فرمانده بسیج ادارات و رسانه ها افزود: در تجمع بزرگ بسیجیان ادارات و رسانه ها از خانواده شهدای مدافع حرم شهید همدانی و شهید نوروزی از پرسنل قوه قضائیه تجلیل می شود. 

وی برگزاری صبحگاه مشترک در سازمان ها و ادارات با حضور مقام عالی آن دستگاه، برگزاری یادواره شهدا در حوزه ها و ادارات، برگزاری همایش بصیرتی و روشنگری، برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی، دیدار از خانواده شهدا و جانبازان، تجدید میثاق با آرمان های امام (ره) و انقلاب توسط ادارات و سازمان ها، برگزاری اردوهای یک روزه و دو روزه بصیرت افزایی، غبار روبی از گلزار شهدا، تجلیل از بسیجیان نخبه و افتتاح چندین پایگاه جدید بسیج در سطح ادارات و وزارت خانه ها را از دیگر برنامه های بسیج ادارات در هفته بسیج ذکر کرد.  

عاشوری هم چنین از تشکیل گروه های حلقه صالحین به منظور امر به معروف و نهی از منکر در ادارات خبر داد. 


کانال تلگرام رسمی خبرگزاری دانشجو

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: