کد خبر: ۵۴۹۳۹
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۰ - ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - 18 November 2015
دهلي نو قصد دارد با استفاده از وام اعطايي بانک توسعه آسيا بيش از 6 هزار و 100 کيلومتر جاده روستايي در 5 ايالت اين کشور بسازد.
 بانک توسعه آسيا، 273 ميليون دلار وام به هند اعطا مي کند.

به گزارش موج به نقل از وب سايت بانک توسعه آسيا، اين بانک مبلغ 273 ميليون دلار وام به منظور بهبود جاده هاي روستايي هند در اختيار دهلي نو قرار مي دهد.

دهلي نو قصد دارد با استفاده از وام اعطايي بانک توسعه آسيا بيش از 6 هزار و 100 کيلومتر جاده روستايي در 5 ايالت اين کشور بسازد.

بهسازي جاده هاي روستايي در ايالات آسام، چتيسگر، مادها پرادش، اوريسا و غرب بنگال در دستور کار دولت دهلي نو قرار دارد.

وام اعطايي به دهلي نو در زمينه سرمايه گذاري بيشتر در زيرساخت هاي فيزيکي، حمايت از بهبود طراحي جاده ها و ايمني جاده ها مورد استفاده قرار مي گيرد.

پروژه بهسازي جاده هاي روستايي 5 ايالت هند به دسترسي بيشتر روستائيان به بازار، مرکز ولسوالي ها، امکانات بهداشتي و آموزشي و بهبود فعاليت اقتصادي در اين کشور منجر مي شود.
بانک توسعه آسيا، در مانيل پايتخت فيليپين مستقر است و به کاهش فقر در آسيا و اقيانوسيه از طريق رشد اقتصادي و رشد پايدار زيست محيطي کمک مي کند.

اين بانک از سال 1966 کار خود را با 48 عضو آغاز کرده است و کمک هاي اين بانک به کشورهاي مختلف در سال 2014 بالغ بر 22 ميليارد و 900 ميليون دلار بوده است. - See more at: http://www.mojnews.com/fa/Miscellaneous/ViewContents.aspx?Contract=cms_Contents_I_News&r=1962689#sthash.z8urFl7c.dpuf
برچسب ها: بانک توسعه آسیا ، هند ، وام
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: