کد خبر: ۵۴۸۳۶
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۶ - ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - 17 November 2015
مدیرعامل بیمه ایران خواستار اتحاد و همدلی تمامی شرکت‌های بیمه‌ای برای رشد و توسعه این صنعت در کشور شد.
بانکداری ایرانی – سرویس بانک و بیمه؛مدیرعامل بیمه ایران خواستار اتحاد و همدلی تمامی شرکت‌های بیمه‌ای برای رشد و توسعه این صنعت در کشور شد.

 سیدعباس حسینی در دیدار با نمایندگان ارشد بازنشستگان شرکت متبوعش با بیان اینکه شرکت‌های بیمه‌ی باید به دنبال ارتقای صنعت بیمه در کشور باشند، افزود: صنعت بیمه در ایران نیازمند بازسازی و بازمهندسی مجدد است تا به وضعیت مطلوب نزدیک شود.

وی ادامه داد: برهمین اساس شرکت‌های بیمه‌ای به جای نرخ‌شکنی‌های غیرحرفه‌ای باید افزایش سطح تعاملات مشترک بیمه‌ای را در دستور کار خود قراردهند.

رییس هیات مدیره بیمه ایران تاکید کرد: به طور حتم همکاری شرکت‌های بیمه به ارتقای سطح فنی و ارائه خدمات مطلوب‌تر نظام صنعت بیمه به بیمه‌گذاران و زیان‌دیدگان کمک کرده و بدین ترتیب رضایت آنان را جلب خواهد کرد.

حسینی با اشاره به وضعیت کنونی اقتصادی کشور تصریح‌کرد: وضعیت اقتصادی نسبت به گذشته تغییر زیادی کرده، در همین رابطه چالش‌ها و مسئولیت‌های صنعت بیمه نیز نسبت به گذشته بسیار متفاوت تر شده و دیگر نمی‌توان با رفتارهای سنتی گذشته پاسخگوی مسئولیت‌های اجتماعی و بیمه‌ای امروزی کشور بود.

وی اضافه کرد: یکی از راهبردهای اصلی ما در دوره جدید متوازن‌سازی و بهبود کیفیت پرتفوی این مجموعه است و معتقدیم برای ارائه خدمات مناسب‌تر به بیمه‌گذاران باید پرتفوی خود را اصلاح کنیم.

حسینی اضافه کرد: در نظر داریم سطح تعاملات خود را با شرکت‌های بیمه‌گر خارجی افزایش دهیم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: