کد خبر: ۵۴۶۹۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۴ - ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - 16 November 2015
هم­زمان با آیین اختتامیه یازدهمین سمپوزیوم بین ­المللی روابط عمومی ­های کشور، برگزیدگان این دوره سمپوزیوم در رشته ­های مختلف روابط عمومی در سطح استانی، ملی، جشنواره علمی، ترجمه کتاب و حامیان سمپوزیوم تجلیل شدند.
یازدهمین دوره سمپوزیوم بین ­المللی روابط عمومی طی روزهای 24 – 23 آبان ماه 1394 در تهران و با موضوع «طراحی و اجرای کمپین ­های ارتباطی» و دوازدهمین دوره جشنواره برترین ­های روابط عمومی برگزار شد.

هم­زمان با آیین اختتامیه یازدهمین سمپوزیوم بین ­المللی روابط عمومی ­های کشور، برگزیدگان این دوره سمپوزیوم در رشته ­های مختلف روابط عمومی در سطح استانی، ملی، جشنواره علمی، ترجمه کتاب و حامیان سمپوزیوم تجلیل شدند.

در دوازدهمین دوره جشنواره برترین ­های روابط عمومی، بر اساس رای هیات داوران، روابط عمومی و اطلاع رسانی بانک آینده، به عنوان روابط عمومی برتر در رشته «پژوهش ارتباطی» برگزیده و لوح یادبود دریافت نمود.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی، علاوه بر برگزاری دوکارگاه آموزشی تحت عناوین «چگونه کمپین طراحی کنیم؟» و «طراحی و اجرای کمپین ­های ارتباطی در حوزه فرهنگ سازی» ، 8  مقاله برگزیده توسط هشت استاد ایرانی، آمریکایی، ایتالیایی، اسپانیایی و هلندی نیز ارائه شد. همچنین طی هر دو روز برگزاری این رویداد علمی – آموزشی، در مجموع 650  نفر از دست اندرکاران روابط عمومی ­های کشور، چگونگی طراحی و اجرای کمپین ­های ارتباطی به ویژه در فضای مجازی را فرا گرفتند.

در این مراسم که جمعی از اساتید و پیشکسوتان روابط عمومی کشور، پروفسور ساروخانی و همچنین رییس انجمن بین­ المللی روابط عمومی حضور داشتند، قطعنامه تهران درخصوص نحوه طراحی و اجرای کمپین ­های ارتباطی، صادر شد. از دیگر برنامه ­های این سمپوزیوم، رونمایی از 11 کتاب روابط عمومی در مراسم اختتامیه سمپوزیوم و معرفی 55 برگزیده حوزه­های علمی و عملی روابط عمومی در سال 1393 بود.

شایان ذکر است؛ پروفسور ساروخانی طی سخنانی اظهار امیدواری کرد که با برگزاری یازدهمین دوره سمپوزیوم، شاهد گسترش رویکرد و عملکرد روابط عمومی ­ها بر پایه کمپین و اثربخشی بیش­تر برنامه ­های ارتباطی باشیم.

خاطر نشان می­ سازد این رویداد درمرکز همایش­ های پژوهشگاه نیرو برگزار شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: