کد خبر: ۵۴۶۸۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۶ - ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - 16 November 2015
وي همچنين از ايجاد بستر مناسب در ارايه خدمات بانکي در بانک اقتصادنوين خبر داد و اظهار داشت: بانک اقتصادنوين در توسعه خدمات الکترونيک موفق عمل کرده به طوري که امروز بخش عمده‌اي از تراکنش‌هاي اين بانک در بستر خدمات الکترونيک انجام مي‌شود.
معاون عمليات بانکي بانک اقتصادنوين در حاشيه بازديد از شعب در سرپرستي منطقه هفت استان‌هاي اين بانک علت پايين بودن نسبت مطالبات معوق بانک اقتصادنوين در سال‌هاي اخير را رعايت بهداشت اعتباري عنوان کرد.

عليرضا پويان‌شاد، معاون عمليات بانکي اين بانک در اين ديدار ضمن تاکيد بر رعايت استانداردهاي بهداشت اعتباري در اعطاي تسهيلات گفت: بانک اقتصادنوين در طي سال‌هاي گذشته که مطالبات معوق، نظام بانکي را با چالش جدي مواجه کرده بود به واسطه توجه به استانداردهاي بهداشت اعتباري با چالش مواجه نشد.

وي گفت: توجه به بهداشت اعتباري موجب شد در سال‌هاي اخير نسبت مطالبات معوق در بانک اقتصادنوين در نظام بانکي کشور در سطح قابل قبولي قرار داشته باشد.

وي همچنين از ايجاد بستر مناسب در ارايه خدمات بانکي در بانک اقتصادنوين خبر داد و اظهار داشت: بانک اقتصادنوين در توسعه خدمات الکترونيک موفق عمل کرده به طوري که امروز بخش عمده‌اي از تراکنش‌هاي اين بانک در بستر خدمات الکترونيک انجام مي‌شود.

به گفته پويان‌شاد رشد تراکنش‌هاي خدمات بانکداري الکترونيکي بانک اقتصادنوين نشان دهنده استقبال هموطنان از اين خدمات است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: